Technické problémy s čínskými skútry s objemem nad 50ccm.
27 zář 2013, 19:16
To je dobrý vědět.
28 zář 2013, 11:08
V servisu to bylo . Já na to dlabu. V pondělí to hodím do Bikerscrown a oni to pošlou do hlavního servisu .
7.10. edit:No tak je to prý hotový. Mluvil jsem se servisákem a říkal že tam byla zacpaná volnoběžná tryska. Už to prý konečně drží krásně volnoběh a za studena to točí na sytič 3000 otáček. No ve středu si pro to jedu a uvidím v reálu .
Snad to bude dobrý. Jinak díky za rady od všech.
Zatím hoj.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 04 říj 2015, 10:25, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
25 čer 2014, 18:15
Ahoj lidi,od pátku jsem taky majitel Ziona.Černýho. Mám už rovných 158km a poctivě zajíždím.
Jen mě trochu straší,že tu píšete,že sytič = 3000ot. Já mám sotva 1200ot. Trochu je to po nastartování takový ,jako že každou chvíli chcípne.
Musím mu přidat trochu plynu. Po zahřátí super. Řeknu jim to na garanci.
Tak se mějte a dost pohodovejch kilometrů
26 čer 2014, 08:03
Ahoj.
Mě to dělalo úplně to stejné. Ono se to zatím zajíždí , to se může i samo upravit. Hlavně pozor kde to budeš dávat na garančku ( asi při 1000km).
Já to dával někde ve Vyškově a upravovali mě tam i ty otáčky. Jenže dost blbě. Když to schládlo , tak když to chytlo na sytič , tak mi to málem uteklo ze stojanu. Točilo to snad 5000 otáček.Pak jsem to dal do Brna a oni to posílají do Chlumce nad Cidlinou a tam jsou super.
Jinak rád poradím.
30 čer 2014, 11:37
Tak jsem tam dal trochu větší volnoběžný otáčky a už je to dobrý. Má to vůbec sytič? Ty točky jsou takřka totožný jako po zahřátí.
Koukám ,že jsme tady jen my dva Zionisti.
Doufám,že se přihlásí další. Tak zatím.
30 čer 2014, 12:03
Věř mi, že sytič to má.
Nicméně tyto automatické sytiče u skútru jsou častou příčinou problémů se startováním.
Jak přesně automatický sytič funguje je popsáno
zde.
04 srp 2014, 18:43
Tak po garančce jsou otáčky sytiče pořád stejný ale to by nevadilo. Musel jsem si opravit otevírání sedáku ,soudruzi z Číny nepochopili princip a pořešili to takřka vlasovou závlačkou. A ještě pouzdro na šroubek co drží ve vzduchovém filtru držák na zadní blatník neměl závit a soudruh Číňan usoudil,že šroubek nenašroubuje. Vyřízl jsem závit a blatník konečně pořádně drží.
Mám už přes 1400km za měsíc a půl a i s mou výškou a váhou (vyšší) jezdí i devadesát až sto(neníli protivítr).
Ale přesto jsem velice spokojen a drandím na něm velice rád.