Celkem je tuším na celém stroji zelený plusák... ted si nejsem jistý,ale myslím, že jo...
Do řídítek vede ještě takový konektor, který vlastně nikam nevede...jeden je do budíků a jeden je jen tak odpojený, ale počítám, že je to jako u aut nějaký na lepší budíky... do vyšších verzí... zítra kouknu, kam vede ten červený, i když svazek jsem betelně zaizoloval,aby se neproklepal
ale červených tam tuším moc není
1.10. edit:Tak, koupil jsem novou cívku a CDI jednotku. Plus jsem udělal očistu na hlavním stojanu spínače...
Rozdělal jsem karburátor a hlavní tryska byla zaoxidovaná, tak jsem drátkem z ocelového kartáče všechny dirky projel (průměr drátku byl skoro velký jako dírka (celkem jich je cca 40
)
Skůtr jsem projel a super, měl jsem na něm teda napíchlou autobaterii pod nohama, protože stará baterie je vlivem zkratu vypálená... Jediné co musím udělat je najít návod nebo fotogalerii , jak mam zapojit to to dobíjení, protože jsem googlil asi hodinu a nevím který z drátků se má kam zapojit.... z cívek šťáva jde, ale nahoře ty dráta v konektoru (červený, zelený, černý) proste nevím
Je normální, když odpojím baterii a skůtr zhasne? jsem dělal test toho zapojení, co jsem našel u podobného mechanismu a zkusil jsem nastartovaného skůtra odpojit od baterie
Naposledy upravil
KYBLOS dne 01 říj 2015, 21:07, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou.