Dobrý den,
Dostal jsem čínský skútr Phantom PH4 je to 125 ccm skútr.
U skútru vyhořela kabeláž pod nohama, co jsem hledal příčinu, bylo to díky méně kvalitní kabeláži a spálené relé od blinkrů.... Celý svazek kolem baterie pod nohama se seškvařil.... Svazek jsem vyrobil nový.
Problém mam však, že mi z konektoru od dobíjecího regulátoru vyskákaly horní kabely.... ty žluté, které si myslím, že jsou od cívek jsou tam stále. ale červený a černý + nejspíš zelený, který zbyl jsou vypadené a nevím jak se uspořádají...
Dále motocykl nestartuje - startér točí, plovák ukazuje,světla svítí..... ale nehází jiskru - jednotka zapalování jsem tam co jsem dohledal CDI 4+2 piny. Vhodné pro 125cc 4T skútry, apod.( Zhongri D111-HYCDI /// Xingguang XG60415(CDI) ))
Od motoru jdou tři oranžové kabely (cívky) jeden zelený (kostra?) a pak je tam modrobílý kabel od samostatného snímače, který je hned pod deklem na klice - to beru jako znímač faze? )
Nemam jak ozkoušet jednotlivé díly a nedohledal jsem jak se tyto díly přeměřují.... nechci kupovat CDI zbytečně,
Může někdo poradit co a jak s tím? elektroinstalace zase tak těžká není.... dělám auta,ale motocykly moc neznám... Vlastním jen babetta 207