Na sytiči jsem naletoval prasklé (odpadlé) dráty. Po připojení k nabíječce pomaličku vysunul tak, jak se mu pomaličku ohřálo topné tělísko. Je OK. Jinak nový sytič stojí cca 3600 Kč.

Ještě jsem na karburátoru (Mikuni) přidal otáčku šroubkem na vyšší bohatost směsi a dneska při nulové venkovní teplotě skůtr chytnul na pár otáček motoru. Snad to bude dobré i při jízdě, doufám že se s bohatší směsí nebude dusit.
A ty dráty, co k sytiči vedou, jsou přímo ze dvou cívek alternátoru, v drátech je střídavé napětí až teprve, když se točí motor. Jinak jsou dráty bez proudu. Napětí v těch drátech nesouvisí s akumulátorem a zapnutím klíčku při stojícím motoru.
Pro Šelmu:Pokud je sytič rozbitý, je pořád v zasunuté, tj. aktivní zapnuté poloze. Mě pomohlo (kromě opravy drátů, aby vypínal) pootočit doleva (povolit) o jednu otáčku šroubek bohatosti směsi. Zkus to taky, přidej si bohatost. Šroubek je špatně přístupný. Na zadní straně karburátoru je víčko s membránou (ovládá horní šedivé šoupátko v karburátoru). Pod víčkem níže je díra průměr cca 5 mm a v ní je ten šroubek. Musíš sundat celý levý plastový bok skůtru, aby ses k němu dostal. Fakt je v díře, není vidět a šroubovák nesmí být i s rukojetí delší jak 5 cm, jinak ho tam do té dírky nedostaneš. Já to povolil šroubovacím bitem - nástavcem z elektrického šroubováku.