Technické problémy s čínskými skútry s objemem nad 50ccm.
Odeslat odpověď

CPI Aragon 125 - nechytá

06 lis 2011, 20:13

Zdravím,jsem tu poprvé a hned s dotazem:koupil jsem dnes CPI Aragon 125,to by bylo good,ale pán ho měl skoro 2 roky v garáži a ani jednou ho neprotočil a já mám teď problém ho nakopnout.Má tu tendenci chytit,ale ,,,,,Nevíte jak na to?? Díííky
edit Rady:diky
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 pro 2013, 03:18, celkově upraveno 2
Důvod: Přesunuto do správné sekce

Re: CPI Aragon 125 - nechytá

06 lis 2011, 20:21

výměn svíčku a benal a pojede jak drak :D

Re: CPI Aragon 125 - nechytá

06 lis 2011, 20:23

Asi bude potřeba vyčistit karbec a dát mu čerstvej benzínek...

Nebudu se ptát na cenu, doufám, že byla nižší, než za co já prodávám svou Majdu. Trochu brečím, když vidím, že někdo koupí tenhle stroj, kterej ještě k tomu 2 roky nejezdil a nebyla ho možnost ani vyzkoušet. A můj inzerát je bez jediný odezvy :cry:

Re: CPI Aragon 125 - nechytá

06 lis 2011, 20:31

No je to CPI Aragon 125 GP...je to fakt krasavec a má najeto 118km!! Fakt novej,ale skoro dva roky nejetej,no :-( Svíčku jsem měnil a benol nalil novej :-( Do karbce se mi zatim moc nechce..abych to nerozhasil ještě víc :-D

Re: CPI Aragon 125 - nechytá

06 lis 2011, 21:34

Zkontroluj,jestli ti háže jiskru,pokud ano,tak tě ten karbec stéjně nemine.Ještě před karbcem by mohl být nějaký palivový filtřík.

Re: CPI Aragon 125 - nechytá

06 lis 2011, 21:40

Jiskru dává...tam mě ten karbec nemine :roll: :lol: Tak snad to pak pofrčí...chtěl bych se letos ještě projet :-D

Re: CPI Aragon 125 - nechytá

06 lis 2011, 22:03

Ještě mě napadlo,pokud má trochu snahu,jestli není problém v sytiči - pokud má automatický.

Re: CPI Aragon 125 - nechytá

06 lis 2011, 22:39

Jestli to dva roky nejezdilo, tak kazdopadne vymen benzin a svicku. Az budes mit venku svicku, tak to protoc na prazdno s novym benzinem.

Re: CPI Aragon 125 - nechytá

06 lis 2011, 22:44

Díky moc,Rady!! Zkusím! :wink:

Re: CPI Aragon 125 - nechytá

06 lis 2011, 22:57

když vyndáš svíčku tak hned vem injekční stříkačku a stříkni tam zhruba 10ml čistýho benzínu , ihned zašroubuj svíčku , zmáčkni zadní brzdu , postav na hlavní stojan aby ti to neujelo, dej plnej plyn a startuj ... musí chytit ... hned jak chytne tak ho drž trošku v otáčkách , pokud ti pochvílly chcípne i když maš přidenej plyn tak máš nejspíš přischlej plovák v karburátoru ....

Re: CPI Aragon 125 - nechytá

10 lis 2011, 18:55

Tak jsem nějak smutnej s toho,že to pořád nevrčí-karbec celej venku a do šroubku rozdělanej a vyčistěnej...a nic :-( Takže když vypustím komplet nádrž a vyměním svíčku tak by to mohlo vrčet?? Co myslíte kolegové?? Jinak už nevím :-( Díky

Re: CPI Aragon 125 - nechytá

11 lis 2011, 13:40

Už jsi se díval jak je tam řešený sytič?Když jsem měl na sterém ještě sytič ruční,tak to taky nešlo nakopnout,když jsem na něho zapoměl.

Re: CPI Aragon 125 - nechytá

11 lis 2011, 14:10

hontosch píše:Tak jsem nějak smutnej s toho,že to pořád nevrčí-karbec celej venku a do šroubku rozdělanej a vyčistěnej...a nic :-( Takže když vypustím komplet nádrž a vyměním svíčku tak by to mohlo vrčet?? Co myslíte kolegové?? Jinak už nevím :-( Díky

To jsi mel udelat jako prvni. Z dvouleteho benzinu bude nejspis uz jen voda z olejem a tak bych se divil, kdyby to vubec chytlo.

Re: CPI Aragon 125 - nechytá

11 lis 2011, 14:26

No hele, ono se řekne vyčisti karbec. Rozdělej ho ještě jednou a zaměř se na volnoběžnou trysku, ta musí být fakt průchozí! Vezmi drátek z ocelového kartáče, ten zbruš na brusce do trojhránku a trysku jím protáhni, pak ji ještě samozřejmě profoukni kompresorem tam i zpět, některé trysky mají takovou kapsu kde ten bordel zůstane a tváří se to jakoby tam nebyl a při zašroubování se opět přicpe! takže volnoběžnou trysku!
Pak propláchni a profoukni veškeré kanálky v karburátoru a hlavně tam nezapomeň nic vrátit! Zašroubuj šroubek bohatosti až na doraz a pootoč zpět cca. 1,5 - 2 otáčky. až tohle budeš všechno mít, namontuj karbec zpět a vyzkoušej ještě jestli nemáš ucpanej podtlakový ventil, má dvě hadičky, jedna je potlak a druhou jde palivo. Nejlepší bude když vezmeš potlak do pusy a uděláš podtlak a z druhé hadičky by měl vytékat benzin. Pokud tomu tak bude, nasaď palivovou hadičku a ještě udělej pusou podtlat aby se ti naplnil karburátor (šetříš tak nohu a starter). pak nasaď i podtlakovku. Nakonec kup novou svíčku, vyčisti Air filter, utěsni všechny hadice ať nepřisává a startuj. Pokud bude CDi zdravá, vše by mělo klapnout!.
Hodně štěstí.

Za hrubky se omlouvám, rychá rada :D
Odeslat odpověď