No hele, ono se řekne vyčisti karbec. Rozdělej ho ještě jednou a zaměř se na volnoběžnou trysku, ta musí být fakt průchozí! Vezmi drátek z ocelového kartáče, ten zbruš na brusce do trojhránku a trysku jím protáhni, pak ji ještě samozřejmě profoukni kompresorem tam i zpět, některé trysky mají takovou kapsu kde ten bordel zůstane a tváří se to jakoby tam nebyl a při zašroubování se opět přicpe! takže volnoběžnou trysku!
Pak propláchni a profoukni veškeré kanálky v karburátoru a hlavně tam nezapomeň nic vrátit! Zašroubuj šroubek bohatosti až na doraz a pootoč zpět cca. 1,5 - 2 otáčky. až tohle budeš všechno mít, namontuj karbec zpět a vyzkoušej ještě jestli nemáš ucpanej podtlakový ventil, má dvě hadičky, jedna je potlak a druhou jde palivo. Nejlepší bude když vezmeš potlak do pusy a uděláš podtlak a z druhé hadičky by měl vytékat benzin. Pokud tomu tak bude, nasaď palivovou hadičku a ještě udělej pusou podtlat aby se ti naplnil karburátor (šetříš tak nohu a starter). pak nasaď i podtlakovku. Nakonec kup novou svíčku, vyčisti Air filter, utěsni všechny hadice ať nepřisává a startuj. Pokud bude CDi zdravá, vše by mělo klapnout!.
Hodně štěstí.
Za hrubky se omlouvám, rychá rada