Technické problémy s čínskými skútry s objemem nad 50ccm.
29 čer 2010, 20:44
Ahoj vsem,mam problem se skutrem a chci se zeptat.Skutr nastartuje vsechno vpohode aji otacky,pri pridani plynu s kolem ve vzduchu motor bezi vpohode ale jakmile na nej sednu a rozjizdim se je to liny,rano to az tak lenosny neni jakmile se to ale trosku zahreje tak je to spatny,nema akceleraci,pomalinku jde do otacek proste nechce to jed,pridam plnej plyn a trva nez se to rozjede,nema to vykon.Mam najeto 7500km.Myslite ze by to mohly byt i valecky ve variatoru?Diky moc
Naposledy upravil
KYBLOS dne 12 lis 2013, 02:41, celkově upraveno 2
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce
29 čer 2010, 20:55
A to začalo z ničeho nic, nebo Tě to trápí už dlouho?
Mě se to takhle chovalo, když jsem vyměnil variátor a ještě jsem nedal větší hlavní trysku, pak už to jelo skvěle.
Pokud to začalo najednou, tak je to sajrajt v karbeci.
29 čer 2010, 21:09
no uz to dela par dnu.Na volnobeh bezi vpohode aji na pridani plynu jen proste na rozjezdy a a tak.Do kopce to nema silu vyjet a ve dvouch uz vubec.Kdyz pribrzdim a pridam tak se to tezko rozjizdi taky.Karbec sem mel vyndanej aji sem vypustil ten sroub od karbecu a cisty aji filtr benzinovej cistej,filtr vzduchovej taky cistej.Tak uz fakt nevim.
29 čer 2010, 21:24
CIAo,
mohou to být válečky... a může to být malý kopresní tlak,
1) odšroubuj svíčku a dej tam tlakoměr,,,, a pak mrkni do prospektů kolik by to mělo mít tlak
2) mohli by to být válečky,,, pokud to netáhne do kopce,,, zastav v prudkém kopci a znovu se rozjeD
Pokud je to bod jedna asi tě čeká výměna píst válec, nebo alespoň výměna pístních kroužků
v druhém případku je to oprava za 200 kč,, výměna válečků
29 čer 2010, 21:27
Ještě mě napadlo... taky jsem se takhle potil. Čistil jsem karbec a měl sundané víčko (kvůli jehle) a povedlo se mi tam špatně vrátit membránu (neseděla v osazení) a chovalo se to taky moooc líně. Po správném usazení je vše OK. Takže jestli nepraskla membrána - třeba.
Vzpomeň si, co si před "netáhnutím" dělal a hledej příčinu... těch múže být hodně.
S tím tlakem - asi by dost blbnul i volnoběh (teda myslím).
Naposledy upravil
TomRaptor dne 29 čer 2010, 21:35, celkově upraveno 2
29 čer 2010, 21:34
1975ak cau, prave do kopce se to jak kdyby melo rozklepat,do kopce dneska sem zkousel 10km/h do prudkyho a malem se to udusilo.
TomRaptor to by melo byt vporadku vsechno,prave me napadly ty valecky ze prej pri tech kilometrech je to normalni a ja stim jezdim kazdej den
Naposledy upravil
KYBLOS dne 12 lis 2013, 02:42, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
29 čer 2010, 21:44
Jenom si nejsem jistý, jestli se sjeté válečky projevují "leností" skúta - spíš kolísáním otáček.
Ale to jsem zatím jenom četl - tolik já najeto nemám a válečky mám OK - zatím.
29 čer 2010, 21:51
ja prave taky nevim no ve skutrech se vyznam trochu.Jenom ze mi to bylo receno a jeste ze nejaka pruzina kontrastni nebo tak neco to nevim co ma za ucel
29 čer 2010, 21:56
Kontrastka je pro "podřazování" v kopci = rychlost se snižuje, ale otáčky zůstavají - jinak nic.
Pokud je moc měkká (nebo stará a "unavená") tak se otáčky snižují až se to dusí. Pokud je moc tvrdá, tak obráceně.
29 čer 2010, 21:59
no takze ta to asi nemuze si myslim byt protoze to dela uz pri rozjezdech,achjo problemi.
Naposledy upravil
maxik 125 dne 29 čer 2010, 22:03, celkově upraveno 1
29 čer 2010, 22:01
Jenom nerozumím týhle Tvojí větě... "Karbec sem mel vyndanej aji sem vypustil ten sroub od karbecu a cisty..."
Mám tomu rozumět, že si měl karbec i rozebraný, nebo si jenom z boku vyšrouboval "šroub"?
29 čer 2010, 22:11
Aha mel sem odendany cely to sani a odpojenej karbec vyndanej nerozdelanej,protoze kdyz sem odpustil tim sroubem co vede do nej hadicka s karbecu benzin nebyl v em zadny bordel tak,ani na ty klapce v karbecu nic nebylo tak sem ho nerozdelaval.Netankuju na cizich benzinkach
29 čer 2010, 22:16
Ty benzínky Ti schvaluju, ale přesto bych karbec vyndal ven, opatrně rozebral a vyčistil... trysky ven a vyfoukat. Ten sajrajt může být třeba z nárdže, nebo uvolněná usazenina z filtru - stačí chloupek a je to...
Válečky, řemen, ani kontrastní pružina nezačnou z ničeho nic blbnout - to je postupně. Ale nečistota v karbeci je hned.
Naposledy upravil
TomRaptor dne 29 čer 2010, 22:20, celkově upraveno 1
29 čer 2010, 22:19
zkusim teda ho rozdelat a uvidim jeste no,jinak je tezky vymenit valecky kdyz by to byly ony nebo tu kontrastni pruzinu?
29 čer 2010, 22:22
Těžké to není, ale náročné na vybavení dílny - pneumatický utahovák, velké klíče, svěrák... a 4 ruce.