Zdravím vás, skútraři! V červnu jsem koupil ojeté MP Korado Admiral 125 s motorem 152qmi a od začátku se potýkám s problémem, který nastává za horkého počasí a taky, když skůtr stojí déle na přímém slunci. Situace za chladna, např. ráno, vypadá následovně: Nastartuju, volnoběh točí cca 3500 ot (někdy i lehce roztáčí zadní kolo), které po pár minutách jízdy spadnou na cca 1800 ot., skůtr jde pěkně za plynem, motor má výkon. Takto mohu jet i desítky kilometrů a vše je v pohodě. Za horka je ale vše jinak: Po startu volnoběh točí někdy i více než 3500 (zadní kolo se točí), ani po deseti a více ujetých minutách volnoběh neklesá, po zabrždění má skútr tendenci se rozjíždět, tudíž musím držet brzdy (za většího horka se stroj i klepe, jak zabírá spojka a držím přitom brzdy). Výkon je mizerný, nechce to jít za plynem a když ho přidám víc, abych nezdržoval dopravu, začne se motor dusit. Pokud v tomto případě chvíli nepustím plyn, ale přídávám ho víc (což nemá žádný efekt), zřejmě se to uchlastá a chcípne. Pak bývá i problém nastartovat a musím čekat. V jednom příšerném servisu ve Staré Líšni mi (údajně) vyměnili karburátor a podtlakový ventil, problém však setrvává. V servise ve Šlapanicích si všimli, že automatický sytič byl pouze nasazený v karburátoru, takže vyměnili steřelé těsnění a pevně jej přišroubovali. Osobně mi přijde, že se problém zlepšil, přinejmenším za chladnějšího počasí.
Má někdo nějaké nápady? Budu rád za každou radu. Díky!