Technické problémy s čínskými skútry s objemem nad 50ccm.
19 dub 2017, 10:55
Svíčka Ti nepomůže, používám Brisk nejsou tak náchylné po uchlastání na zkrat. Ukostři zvlášt základní dílý , jako indučku CDI. a jiné.. Při startování změř napětí které jde na CDI, má být 50-100V .AC-proti kostře. Změř snímač zapálování- odpojený má540 O. Pak už je měnit zkusmo jinou indučku, CDI. Když to nepomůže musíš vše projít znovu včetně čištění karbce, aby se nic nepřehlédlo. Případně vyměnit bezín. Indučku použij s odporem 0,3 od CDI, né na bateriové zápalko. No ještě by se něco našlo, at se daří.
19 dub 2017, 15:18
to jsem vsechno delal hned na začátku.Jiskra je pravidelná velká.Když nastartuju přes startovací sprej tak motor chytá v pohodě a běží pěkně....to zužuje problém ale nevím kde je zakopaný pes...když dám benzín do válce pod svíčku tak to ani neškytne...to je divné fakt divné ...v rozporu se všemi možnými teoriemi...
19 dub 2017, 16:16
No jak jsem četl všechny tyto příspěvky je to zajimavé,ale někde je ještě moucha.Třeba vyzkoušet novou fajku (koncovku)může taky otravovat.Jinak jak již je psáno proměřit z altíku kolik jde do CDI,z CDI do indukční cívky jdou taky dost vysoke VDC a cívka musí být dobře ukostřená nejlépe na baterii to ukostření platí pro vše ostatní.Pozor CDI musí být také ukostřeno.Vyzkoušej dát svíčku do motoru,z káblíku by měla při točení být jiskra proti kostře asi 5-7mm veliká.
19 dub 2017, 19:37
ale jiskra je silná,když jí dám k hlavě.uvažujte racionálně.Jiskra je silná.Když motor nastartuju tak běží bez problémů.chyba je ve startu ,ale sytičem to není.Když dám benzín pod svíčku tak to musí přeci chytnout...a tady k zážehu nedojde.fakt divné
19 dub 2017, 20:02
A zkusil jsi pod svicku misto benzínu striknout startovací sprey?
19 dub 2017, 21:47
Jo, zkusil na začátku tématu ...
19 dub 2017, 22:09
Nepovedlo se přetáhnout svíčku? nebo naopak že by byla málo dotažená? Za studena budou větší vůle, jak chytne a zahřeje se, dojde k roztažení materiálu a tím se i zvýší kompresní poměr a tedy i startuje jak má....
Tím sprejem ten motor dostaneš jen rychle do takových otáček, že překoná nějakou vůli, která způsobuje nemožnost startovat standardně
20 dub 2017, 04:52
JardaB píše:Jo, zkusil na začátku tématu ...
JardoB, nevím teda na jakým místě myslíš, ale všude píše o nalití benzinu pod svíčku, já se ptal na to, jestli zam strikl ze startovaciho spreje - trochu rozdíl (viz příspěvek od Valheru_kokr hned po tobě).
Omlouvám se ti, jestli jsem tě nejak popudil, ci tě můj příspěvek nejak iritoval.
Vlastně ani nevím jaká pohnutka mne vedla k tomu, abych se zapojoval do tohoto vlákna, když mne čínský motory a skutry nezajímají a stejně to je nějaký podivný...
20 dub 2017, 06:54
Ak to dobre chápem vymenil si skoro všetko a problém zostal ten samý a to je,že to studené nechce chytiť.Silná iskra sviečky na valci neznamená to samé vo valci pod tlakom.Bez sviečky motor točí rýchlejšie.Ak strekneš silno výbušnú zmes do sania tak chytí, takžke ju zapáli aj slabšia iskra.Iné mi z toho nejak nevychádza.Skús k tomu zapojiť autobateriu a štartuj či chytí.
20 dub 2017, 07:25
co startér co když nestačí točit dostatečně rychle pro studený motor ale pro teplý není tolik potřeba točit
20 dub 2017, 12:48
Pro Primitiv:To co jsem Ti napsal jsem uvažoval,že to nezapálí směs a proto jsi to měl tak udělat a bylo by vidět na káblíku od svíčky zda přeskočí jiskra proti kostře se zašroubovanou svíčkou v hlavě ,ale bez káblíku na svíčceTento káblík by jsi musel dát někde proti kostře jak jsem psal .Tím bys zjistil zda opravdu při svíčce v motoru,ale káblíku mimo svíčku jde silná jiskra z toho káblíku nebo by vůbec nepřeskočila.CHceš poradit,ale nic nevyzkoušíš,uvažuj zase ty ,že od stolu se těžko radí a přesto máme snáhu pomoci.Není možné co jsi vše tam dal nové aby to nešlo.
Naposledy upravil
Dědek64 dne 20 dub 2017, 13:18, celkově upraveno 1
20 dub 2017, 12:52
Dědku, JardaB neopravuje, ale pokouší se taky radit.
20 dub 2017, 12:56
omlouvám se bylo to přehlédnutí mělo to být pro Primitiv
20 dub 2017, 13:46
kluci fakt nevím,to hle se mě nikdy nestalo a to opravuji tyto motory od 13 let.Myslel jsem že mě nic nepřekvapí.Já jsem an to měnil i vinutí,cívku ,svíčku prostě všechno,přírubu,karburátor nový včetně sytiče,dal jsem novou pumpu ,vyměnil jsem celý válec včetně kroužků,udělal ventily,...startér točí standartně...ani na nakopnutí nožní to nechytne za studena...
20 dub 2017, 13:55
U těchto čínských motorů jsem neměl nikdy problém se starováním. Vyjma po zimě, nebo když to pár dní stálo, to pak nešlo nastartovat. Bylo to půl hodiny šlapání, než jsem přišel na to že musím zaplavit karburátor. Vždycky se benzín buď odpařil nebo něco, jakmile to blaflo pak už si to benzín nasálo samo.
Komprese se dá zkontrolovat alespoň orientačně podle toho jak to přes startovací páku dělá odpor. Problém je doprava směsi do válce, jakmile se tam jednou dostane je to cajk. Tyto motory za tepla startují na cuknutí