Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Yamaha X-MAX 400

12 říj 2016, 12:30

pozn. nejde u 400 posunout ten zámek sedla trochu níž, aby to pružilo na těsnění? A zůstalo otevřený. (u xcitingu to zase vzpěry otevřou hned rovnou až nahoru a to taky není ideální, pak to taky nemůže zůstat zavřený ale odemčený)
No a ta přední maska se dá nacvičit ;-) (je to snad "jen" 10 šroubů (odklapnout znak na čumáku, 3x imbus, 3x desítka, a cca 4 křížové?), při montáži dát pozor aby pasovaly ty výstupky a nestrhnout závity ;-) a kdyby kabeláž měla drhnout o rám tak zajistit zdrhovadlem - z výroby to bylo volně a prodřelo se mi napájení světel)

Re: Yamaha X-MAX 400

13 říj 2016, 08:15

tomkob1980 píše: ...Akumurátor jsem nevyndaval, nabíjím jej přes zásuvku, ale je opravdu špatně přístupný...


Zásuvku tam ale musíš mať. Na našom X-MAX400 chýba, musel by som ju domontovať.

Údržbu/nabíjanie akumulátora cez zimu som vyriešil tak, že k nabíjačke Optimate je ako doplnok kábel s vodotesným konektorom na jednej strane a káblovými očkami na strane druhej. Kábel mám natrvalo pripojený na póly akumulátora a konektor voľne vyvedený nad predným blatníkom.

Obrázek

Re: Yamaha X-MAX 400

13 říj 2016, 12:51

Máš pravdu. Na motorce to mám stejně jako ty. Tam mi to přes zásuvku nejde, protože ta je zapojená tak, že bych musel mít otočený klíček v zapalování. Zásuvka je tak zapojená z výroby. U skútru mám zásuvku dodělanou (u prodejce) do levého předního kastlíku a je zapojená tak, že funguje nezávisle na klíčku. Takže zde nabíjím přes zásuvku.

Re: Yamaha X-MAX 400

07 kvě 2017, 19:50

Chlapi, mate niekto uzivatelsku prirucku na zapozicanie / stiahnutie?
V cestine alebo slovencine.
Vopred diky.

Re: Yamaha X-MAX 400

07 kvě 2017, 20:12

Čichám,čichám že niekto bude mať nový skúter :mrgreen:

Re: Yamaha X-MAX 400

07 kvě 2017, 20:23

:D uz to tak vyzera

...nezabudni povedat, ze ja som ti to hovoril :D

Re: Yamaha X-MAX 400

07 kvě 2017, 20:49

http://www.motorkari.cz/motorkari/?act= ... stahnout&s[motorka]=Yamaha X-max 400

-- 07 kvě 2017, 20:55 --

sorry , musíš sa registrovať na motorkari.cz,
mám tam aj x maxa 400, uživatel maga,

Re: Yamaha X-MAX 400

07 kvě 2017, 21:00

Ja som registrovaný a prihlásený a je tam iba "Nenalezen žádný manuál"

Re: Yamaha X-MAX 400

07 kvě 2017, 21:04

maga, diky, ale je tam len v ENG. Idealne by bolo SK alebo CZ , keby niekto mal

Re: Yamaha X-MAX 400

19 zář 2017, 15:12

neviete niekto ake su tu ziarovky? stretavačky

edit... tak myslim ze je tam patica H7 ako v xmax 250. ak stryco google nesrandoval. Ak by ste niekto boli ineho nazoru, dajte vediet.

Re: Yamaha X-MAX 400

19 zář 2017, 21:37

Správne, je tam H7 menil som ju už 2x a počítam že X-Max 400 má rovnakú.

Re: Yamaha X-MAX 400

19 zář 2017, 23:02

Je tam H7 potkávací i dálková. Já používám Philips Vision Plus +60% a je to pořád slabota. Zlatá obyčejná H4 u Sixteena která svítila naprosto perfektně. V noci skoro nejezdím, ale pokud musím, tak je to tragédie :evil:

Re: Yamaha X-MAX 400

19 zář 2017, 23:30

Ano, měla by tam být H7. Doporučuji koupit nějakou kvalitnější (longlife, ultralife atd.), protože přístup k žárovce opravdu není jednoduchý. Přestože návod odkazuje při výměně žárovky na značkový servis, pustil jsem se do její výměny sám. Nemyslím si, že jsem úplně "levý", krom toho jsem celkem klidný člověk, ale fakt jsem to nedal. Otvorem, kterým se tam dá dostat, aniž bys musel rozebrat celou přední kapotáž, by tam šáhlo možná tak dítě, kterému bys musel asi na třikrát zlomit ruku. To fakt kluci šikmooký inženýrský vymysleli na jedničku. Nakonec jsem to odvezl do servisu a i tam to trvalo..:-) Takže příště se ani pokoušet nebudu. Na netu najdeš i nějáká videa jak na to. Já to měl ještě komplikovanější, protože tam mám origo deflektory, které jsou z části lepené a z části vrtané, takže o to větší sranda to je..:-)

Re: Yamaha X-MAX 400

20 zář 2017, 06:35

S deflektorama je to stejný jako bez. Rozdíl je pouze v záměně jednoho šroubu. Deflektory zůstávají na kapotáži a postup se nemění. Pravdou zástává, že to vymyslel ko..t :roll:

Re: Yamaha X-MAX 400

20 zář 2017, 07:09

Tak som to tu už niekde písal že mi pri ceste z Británie v Nemecku o 23h odišlo tlmené svetlo a na dialkové som pri hustej kamionovej doprave nemôhol pokračovať.Zastavil som sa u Shell a vyhliadol si miestečko že ju vymením.Rezervu som nemal a nikdy som u žiadneho motocyklu žiarovky nemenil a nejak som sa netrápil že táto situácia môže nastať a to práve v tej nanevhodnejšej chvíli kedy ma čakalo ešte asi 800km.
Začal som tak že pozrem do manuálu aká hodnota tam ide a v ňom žiadna zmienka az na poznámku ako píše hore kolega že "nakolko to je halogénová žiarovka navštívte autorizovaný servis" Trochu homorné som si sprvoti myslel ale nakoniec som zistil že asi majú pravdu.Snažil som sa tam dostať ale beznádejne a keď som sa chcel pustiť do demotáže kapotáže tak som skončil pri jenom torske pod krytkou Yamahy v čele pod svetlom.Tak som rezignoval a išiel spať a ráno som už za denného svetla pokračoval iba o dvoch parkovačkách cez DE a Rakúsko.
Doma som to potom rozobral a v garáži vymenil a zároveň nadstavil aby to svietilo viac do hora,lebo tlmené je naozaj krátke.Pri kontrole na STK sa ukázalo že moje laické nadstavenie z kriedou nakreslenou jednou čiarou na dverách bolo úplne presné :D Pojazdil som za tmy od vtedy veľa a teraz je to svetlo ideálne a vidým naozaj dobre.
Dal som tam žiarovku fi.Narva a jednu mám v rezerve.Poučenie je že bez torxu a žiarovky nejdem ani na krok :D
Odeslat odpověď