Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
04 pro 2019, 20:27
Mam hadry od psi hubika. Ano mam je z motorky. Kalhoty a bundu. Se zimni vlozkou staci termi soodek a tricki nahore a neznam pojem zima ani v minusvxch teplotach. Je to komfortni. Je to funkcni. Neprofoukne. Nepromokne. Navic bezpeci.
Decka mi vzdy vadila. Kdyz ji mam nejsem schopny poradnezatacet jak mi to fixuje nejak nohy. Neumim to popsat. Navic pod to stejne fouka apod. Ja bych volil radeji funkcni hadry. Ale 100 lidi 100 chuti.
04 pro 2019, 21:52
Já mám hadry halvarssons a jsem na tom podobně,ty jsou taky funkční a zima mi není, ale jak píše geos, každý preferuje něco jiného.Kevlarky mám taky, ale na teploty 15 plus
25 pro 2019, 14:15
Zdarec chlapaci. Tak vcera jsem ho byl protahnout. Mam 1300 km, tak uz jsem jezdil normalne. Takze poprve jsem prubnul 3/4te plynu az plnej z nuly a z padesatky. Naprosto dostacujici, vyrazi fakt moc pekne a kilo je tam hned. Nejvic jsem jel asi 140km/h. Sel by vic, ale uz by to bylo vlazne. Do tech 140ti celkem zrychluje. Mam vysoke plexi a 110 kg, coz jsou 2 japonci v plny polni. Jsem moc spokojenej. Doufam ze tech 1300km stacilo, dyl sem proste nevydrzel....
25 pro 2019, 14:38
Bezpochyby stačilo najet třeba jen 500 km, pokud tedy nepojedeš maximálkou 50-150 km po dálnici v kuse, ale budou to jen dílčí krátkodobá zrychlení na okreskách
Navíc pro 400 ccm je takové zatížení něco úplně jiného než třeba pro osminku
Teď to nedohledám, ale mám pocit, že u Forzy je přímo v manuálu uvedeno záběh jen těch 500 km a samotného mne to překvapilo. A ta 400ka v Yamaze si s tím skútrem jen pohrává...
25 pro 2019, 16:03
Tak to me spadl kamen ze srdce. Proste dal uz nezajizdim, nekdo si to uziva, ja trpel. Ale dal jsem to poctive. Zase nejsem nejakej zavodnik, jen proste nechci uz resit nejaky otacky a premyslet jestli jsem nahodou moc nepridal plyn. Ted si pripadam jak ve Statecnym srdci....svooobooodaaa!!!
26 pro 2019, 14:08
400 ma taky ten servisni interval na olej 5/6 tkm jako 300?
26 pro 2019, 19:00
Prvni v 1000, pak po 4000 v 5ti a pak porad po 5ti....1,5,10,15,20....
26 pro 2019, 20:49
Dik. Tak holt forza bo 3x za sezonu do servisu se mi nechce.
27 pro 2019, 07:27
Holt to tak je. Nekdo holky jinej vdolky. Chyba v tehle kategorii snad ani udelat nejde...
27 pro 2019, 09:33
Tak pokud člověk najede ročně pravidelně přes 15t km a výměnu oleje přitom řeší v servisu xx km daleko, může to být obtěžující faktor.
Pro sólo jízdu si běžný jezdec s F 300 (270 ccm - 27,2 Nm 5 750 ot/min, 180 kg) v pohodě vystačí. X-Max 400 (395 ccm - 36.0 Nm 6,000 ot/min, 210 kg) má ovšem citelně výraznější zátah v celém rozsahu otáček, místy poněkud hrubší chod... a pokud za sebe občas posadíš baťůžka, jistě tam bude méně citelná změna v odezvě zátahu motoru (sám jsem na X-Maxu jel jen sólo, tak to neposoudím).
Takže plusy a mínusy jsou celkem jasné a záleží zejména na individuálním způsobu využívání a požadavcích konkrétního uživatele
Rád vzpomínám na Piaggio X10 350 - to byl velmi vydařený motor, takový kompromis mezi 300 a 400, přitom se spotřebou na spodním limitu třístovek (330 ccm - 32.3 Nm 6250 ot/min, 216 kg).
27 pro 2019, 20:46
Ten hrubsi chod je mezi 4400-4800 otacek. Uz si ale zvykam. Pri zajizdeni me to neskutecne sralo, ted uz se v tech otackach moc nepohybuju....
28 pro 2019, 09:57
Gandalf píše:Rád vzpomínám na Piaggio X10 350 - to byl velmi vydařený motor, takový kompromis mezi 300 a 400, přitom se spotřebou na spodním limitu třístovek (330 ccm - 32.3 Nm 6250 ot/min, 216 kg).
Presne ako ja. Piaggio X10 350 so svojím 330ccm motorom a mokrou spojkou nemal chybu. Výkon necelých 25kW a spotreba okolo 3,2l/100km nemá ani dnes náhradu. Dvakrát som sa s radosťou vrátil k tomuto skútru, čiže mal som ich 3ks , keď som vždy na chvíľku experimentoval s motorkami. Nemôžem si dovoliť mať aj skúter aj motorku, takže preto som to takto striedal...
Sezónu 2020 začínam znova na motorke....
12 bře 2020, 21:44
Tak co bejci, ja mam letos cca 500km. Mam najeto celkem 2000km, tak o zajizdeni uz nemuze byt rec. No jako jede to krasne. Jezdim cca 5500-6000 otacek, coz je cca 110-120km/h. Dnes jsem to pustil chvili i na 150km/h. Sel by i vic, ale tam uz to neni ono. Do tech 130ti akcelerace vyborna a skutr je i v techto rychlostech kupodivu stabilni. Fakt jsem moc spokojenej. 250tka by mi byla malo a napr. T-max zase moc.
S velkejma masinama jsem skoncil, neni duvod je mit. S temito vetsimi skutry bych se nebal ani dovolene.
Tak at se nam ta sezona vydari!
12 bře 2020, 22:31
Tmaxe by sis taky
ochočil hned ,,
na čem sedíš tomu velíš ,, TOMU VĚŘ
ne že by mě bylo "KOLEM KOMÍNA"
850 malo , ale na takový to
dálkovější poježdění sem si pro jistotu pořídíl
1260 at je sranda
13 bře 2020, 23:11
Masin pres “litr” jsem mel 16, viz muj profil na motorkarich. Co je to ta prava sranda na dvou kolech jsem uz zazil mnohokrat. Tuhleto prditko je proste jednoduchy, maly, svizny, hezky, hafo tam nalozis. Proste naprostej univerzal. Ano univerzal a to me bavi. To vis, ze tocit hayabusu do cervenejch je vic kulervouci....