2 Matta:
vibrace, interval každých 5 tisíc, to je prostě starý, dobrý , spolehlivý a osvědčený jednobuch od Yamahy, X max asi nebude mít hliníkový rám, jako má majda, proto to vlnění a s tím související špatné naladění "zadku", vysoká spotřeba bude možná zásluhou neodladěného ještě syrového kusu, zase tak vysoká není - bude tam možná další EKO fičura ( v podobě další zábrany proudění výfukových plynů ) , kvůli tomu aby to splňovalo Euro 4.
To, že je to pro vyšší postavy by mě vůbec nevadilo, absence ABS - to se dá přežít, nebo počkat na model s ABS-kem, počítače mám doma 3 plus jeden v mobilu, to že není na skůtru by mě žíly netrhalo, parkovací brzda by mě trošku mrzela, ale není to nic, kvůli čemu by jsem skákal z mostu. škrtající stojan se časem ubrousí sám
ošklivý výfuk - to je věc vkusu.
Je pravda, že za ty prašule by jsem do toho nešel, ale jinak vzhledově se mi to fakt líbí - s tím velkým plexíkem a kufříkem je to žůžo. Asi by to bylo potřeba osobně otestovat. Ale kdyby jsem vybíral co za ty prachy jinčího, asi by jsem skončil u Píža X10
Edit: Motor X-maxu 400 je připravený na Euro 4 i 5.Proto to výkonové ponížení o necelé 2 KW.