Gandalf píše:... Taky přesně nevím, jestli je vůbec rozdíl např. v objemu podsedlového prostoru.
Zavazadlový prostor celé nové řady X-Max (125, 300 a 400) je shodný, o dost menší měly předchozí modely - třeba jak jsme měli 125 x-max, tak tam 2 výklopné nevlezly ani omylem, do těchto nových modelů v pohodě. Takže zavazadlový prostor je super. Škoda, že nějak podobně velký není u T-Maxe.
Co se týče porovnání X-Max 300 - a 400. No zatím se mi potvrzuje, co jsem tak nějak předpokládal. Max 300 plně nahradí Max 125 - užitná hodnota vyšší, o dvojnásobném výkonu ani nemluvě, náklady oproti 125 - to teprve uvidím, nicméně při plném zatížení spotřeba předpokládám podobná nebo v řádu desetinek vyšší než byla u 125.
Dále jak už byla zmíněná váha, u Maxe 300 je nižší váha opravdu výhodou hlavně do města, jezdí se mi na něm stejně suprově jako na 125, ale samo sebou s vyšším výkonem. Nicméně na delší trasy ve dvou se mi lépe řídí těžší Max 400, prostě už to poznám v rukách i v celkovém ovládání, že Max 400 je už spíše takový maxiskútr. Na dojíždění do práce a pojížďky po městě bych ho osobně moc nebral, ale na výlety ve dvou se mi jednoznačně lépe řídí Max400. Maxo 400 mi přijde takový stabilnější ve dvou, u Maxe 300 už si tím nejsem tak zcela jistý, ale tím nechci říct, že by se Max 300 blbě řídil, to určitě ne, u obou je to radost z jízdy
No více budu moct porovnat již brzo, už se blíží konec první fáze zajíždění Maxe 300, takže už se bude více zatěžovat, tak uvidím.