Ono je asi vůbec nejlepší, pokud si skútr zajíždí každý sám podle sebe jak uzná za vhodné, protože jak už tu kolega zmínil, 100 lidí = 100 názorů a každý bude trvat na svém zaručeném způsobu zajíždění
Přijde mi, že někteří se tu tváří chytřejší jak všichni inženýři v Yamaze dohromady
Každý, kdo kupuje nový stroj, měl by dostat manuál, kde je popsáno, jak se má skútr zajíždět. A řekl bych, že snad výrobce po letech vývoje by měl nejlépe vědět, co daný stroj potřebuje, aby co nejlépe majiteli sloužil. Rozhodně si nemyslím, že je zrovna nejvhodnější nápad trápit nový, surový stroj na jeden zátah 1.000 km někde po Alpských kopcích nebo bůhví kde, řekl bych, že tohle asi nebude zrovna to nejlepší pro nový stroj, ale patrně kolega ví o správném zajíždění více než vývojáři v Yamaze... No je na každém, ať si to každý zajíždí jak chce, já jsem rozhodně zastáncem toho, co doporučuje výrobce a zajíždím už třetí X-Max v posledních letech způsobem, jak jsem popisoval výše a naprosto bez problémů
. Nedávno jsem prodal malého X-Maxe 125 ve špičkovém stavu, perfektně zajetý a motor běží jak hodinky. Žádném problém ani s olejem, žádná spotřeba ani úniky, nic. A skútr jezdil špičkově, věřím, že nový majitel bude také spokojen.
Stejně tak jsem zajížděl Maxe 400 a už máme na něm najeto přes 13.000 km a stále jak nový, až ho budem prodávat, tak opět bude to luxusní stroj v top stavu. Žádné huntování od novoty, ale tak jak se má zajíždět. Tak samo teď zajíždím Maxe 300 a to úplně člověk cítí, jak se Max odvděčuje, jak se k němu chovám. žádné zápřahy od novoty, pěkně pozvolna a s přibývajícími km, jak si vše krásně sedá, to je úplná radost to sledovat. Postupně ho zatěžuji a to je úplně cítit tu dravost, co v sobě skrývá a kterou naplno projeví, až přijde jeho čas.
Takže toť můj léty prověřený způsob zajíždění, nikomu to nevnucuji, každý se stejně nakonec zařídí podle sebe. Jak si to kdo zajede, tak to bude mít. Hezký den a hlavně kolama dolů