Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Yamaha X-MAX 400

06 kvě 2019, 20:08

Pozor na dotahovanie. Moment by mal byt okolo 69 a utahovaky mavaju viac. Pri povolovani na spravnom lepidle by zavit mal vydrzat bez problemov.

Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku

Re: Yamaha X-MAX 400

17 kvě 2019, 20:53

]Konstruktéři mají docela dobře připravenou blokaci variátoru pro utažení momentovým klíčem. Stačí do otvorů v polořemenici vyříznout M 10 závit, v krytu ve stejné rozteči vyvrtat D 10, vyjde těsně vedle výstuhy. A při montáži stačí pouze dva šrouby a variátor je dostatečně blokován.
P1000614_edited.jpg
P1000613_edited.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Yamaha X-MAX 400

21 srp 2019, 20:51

Cau lidi, potreboval bych vymenit po 20tis brzdove desticky, delal jste uz nekdo vymenu a co jste objednavali ? Koukal sem na partsdepot a jelikoz mam ABS vychazi to tam na necele 3tis, coz mi pripada na pouhe desticky prehnany, proto koukam na 2H moto, kde je podle vseho v nabidce EBC, Goldfren, MSC (a Brembo ktere stoji skoro jako origo dil). Ani jedna ta znacka mi moc nerika, mate s nima nekdo zkusenosti prosim ?

Re: Yamaha X-MAX 400

21 srp 2019, 21:04

Moje doporučení: originální z Parts Depotu (většinou Nissin) nebo osobně mám skvělé zkušenosti s SBS (bývalý Bendix) - zkratka Scandinavian Brake System.
Nic jiného nedoporučuji z hlediska výdrže kotoučů a optimální směsi destičky.

Re: Yamaha X-MAX 400

22 srp 2019, 07:53

taky bych tam dal originál z partsdepot - nissin (myslím že nesintrovaný) všechno ostatní kromě výjimek nebrzdí, žere kotouče anebo obojí zároveň. Ta cena snad není tak hrozná, když jsou jen vpředu čtyři destičky.. Navíc, koukám, jezdíš za 4litry (takže ostřeji ;-)) tak ti to brzdit musí kvalitně

Re: Yamaha X-MAX 400

28 srp 2019, 12:37

Dnes zaplacena zaloha 20tis na funglovku X-MAX 400 IRONMAX 2019. Navic origo vysoke plexi a operka spolujezce. Do 10 dnu k vyzvednuti. Borci, se radosti asi poseru....

Re: Yamaha X-MAX 400

28 srp 2019, 12:43

Tak to velká gratulace, vítej v klubu :-) Nezapomeň pak sem hodit nějaké foto. Píšeš že máš k tomu velké plexi, vybral sis original od Yamahy?

Re: Yamaha X-MAX 400

28 srp 2019, 13:04

Jasne! Sice je drahy, ale chci origo dily...

Re: Yamaha X-MAX 400

28 srp 2019, 13:11

Aha, tak to jsem zvědavý, jak to bude vypadat, nikde jsem to neviděl v reálu, tak to potom důkladně nafoť. Já mám na Maxovi 400 od Puigu - kouřové, no a na Maxmiliánovi (X-Max 300) mám objednaný velké plexi od Givi, tak uvidím, které bude lepší. :mrgreen:

Re: Yamaha X-MAX 400

28 srp 2019, 19:05

Jako fakt se tesim, nebudu lhat...luxusni pocit, coz ty ale znas. Pak mi poradis jak zajizdet, prej to je porod...

Re: Yamaha X-MAX 400

28 srp 2019, 20:06

To ti zas kdo nabulikal takový nesmysl?? Jaký porod? Naopak, to je období, které si maximálně vyžívám :-). Od chvíle návštěvy motosalonu, pak významná chvíle, kdy si přebíráš nový stroj zářící novotou a celý natěšený s ním pak odjíždíš, to jsou chvíle, na které se jen tak nezapomíná, ne každý má možnost si tyto okamžiky vychutnat, hodně lidí si zejména z finančních důvodů nemohou dovolit nový stroj a musí sáhnout po ojetinách, kde zas mají starosti jiného druhu...
Zajíždění se vůbec neboj, není to žádná alchymie, já už měl možnost zajet v posledních letech několik skútrů, teď zrovna zajíždím nového Maxe 300 co jsme pořídili místo Maxíka 125 a maximálně si to užívám. Už mám docela velké zkušenosti se zajížděním a vím, že jak si to zajedu tak to budu mít. Pro začátek si hlavně najdi vhodné trasy, kudy budeš jezdit. Nejlépe hlavně zpočátku se snažím vybírat co nejvíce roviny a lepší kvalitu silnice, zároveň co nejméně vytížené. Až postupně s přibývajícími km volím už menší a pak větší kopečky atd. prostě tu plnou zátěž volím až postupně. U Yamah je to v pohodě, jsou to fakt špičkové mašiny, asi to nejlepší co lze pořídit, my už máme třetí, na tuhle značku nedáme dopustit :-)

Re: Yamaha X-MAX 400

28 srp 2019, 22:56

Rozepis se prosim o tom zajizdeni. Kolik km do kolika otacek atd. Dik moc!!!

Re: Yamaha X-MAX 400

28 srp 2019, 23:16

Budeš to mít popsané i v manuálu, tak je zbytečné, abych tu přepisoval, čeho se tam dočteš, řešme to až pak až co ti nebude jasné, ale tam není nic složitého, prostě ve zkratce - do prvních 1.000km se nemá motor dlouhodobě vytáčet nad 4.000 otáček, převedeno do praxe - já to dělám tak, že prvních 100-200km je fakt klíčových - to si sedá vše - nové gumy, brzdy atd., takže plynulé rozjezdy, držet otáčky +/-, použít brzdy a tak kolem dokola, prostě jak jsem psal, chce si to najít nějakou trasu bez kopců nejlépe, at ten motor netrápíš hned zpočátku, v reálu to vytočíš na rychlost zhruba 60-70, postupně na chvíli zvyšuješ, s ohledem na bezpečnost si zkoušíš klopení, razantní brzdění atd., prostě všechno to chce s citem, rozhodně zpočátku netahat vše na doraz, to až postupně s přibývajícími km. :-). Jo a snažit se simulovat různé jízdní režimy, tedy jinak řečeno není moc vhodné jet třeba v kuse stálou rychlostí, prostě chce to měnit otáčky - rychlost, s ohledem na provoz a bezpečnost si třeba zastavit, zabrzdi, přibrzdit, znovu se rozjíždět, držet chvíli jinou rychlost, prostě aby si veškeré součástky pěkně postupně a plynule sedaly.
S přibývajícími km samozřejmě už tomu nakládáš čím dál víc, zas aby ti skútr nezlenivěl :mrgreen: , takže na krátkou chvíli vytočíš motor i více než udávaných 4.000 ot., pak zas ubereš plyn atd. No je to o zvyku, mě už to ani nepřijde, já v posledních letech zajížděl těch skútrů poněkud více tak už mi to ani nepřijde, už to dělám tak nějak automaticky. Vždy se kouknu do manuálu na doporučené maximální otáčky a pohybuji se tak nějak v tom rozmezí a pohoda :-)
Kdyby něco nebylo jasné, tak se ptej.

Re: Yamaha X-MAX 400

29 srp 2019, 22:39

Vám tady s tím zajížděním fakt dobře jebe ....

tap S9+

Re: Yamaha X-MAX 400

30 srp 2019, 09:35

Taky myslím..teda myslím že 400 se zajíždějí dobře..s malými objemy je to horší v provozu ;-)
Odeslat odpověď