Budeš to mít popsané i v manuálu, tak je zbytečné, abych tu přepisoval, čeho se tam dočteš, řešme to až pak až co ti nebude jasné, ale tam není nic složitého, prostě ve zkratce - do prvních 1.000km se nemá motor dlouhodobě vytáčet nad 4.000 otáček, převedeno do praxe - já to dělám tak, že prvních 100-200km je fakt klíčových - to si sedá vše - nové gumy, brzdy atd., takže plynulé rozjezdy, držet otáčky +/-, použít brzdy a tak kolem dokola, prostě jak jsem psal, chce si to najít nějakou trasu bez kopců nejlépe, at ten motor netrápíš hned zpočátku, v reálu to vytočíš na rychlost zhruba 60-70, postupně na chvíli zvyšuješ, s ohledem na bezpečnost si zkoušíš klopení, razantní brzdění atd., prostě všechno to chce s citem, rozhodně zpočátku netahat vše na doraz, to až postupně s přibývajícími km.
. Jo a snažit se simulovat různé jízdní režimy, tedy jinak řečeno není moc vhodné jet třeba v kuse stálou rychlostí, prostě chce to měnit otáčky - rychlost, s ohledem na provoz a bezpečnost si třeba zastavit, zabrzdi, přibrzdit, znovu se rozjíždět, držet chvíli jinou rychlost, prostě aby si veškeré součástky pěkně postupně a plynule sedaly.
S přibývajícími km samozřejmě už tomu nakládáš čím dál víc, zas aby ti skútr nezlenivěl
, takže na krátkou chvíli vytočíš motor i více než udávaných 4.000 ot., pak zas ubereš plyn atd. No je to o zvyku, mě už to ani nepřijde, já v posledních letech zajížděl těch skútrů poněkud více tak už mi to ani nepřijde, už to dělám tak nějak automaticky. Vždy se kouknu do manuálu na doporučené maximální otáčky a pohybuji se tak nějak v tom rozmezí a pohoda
Kdyby něco nebylo jasné, tak se ptej.