Předně děkuji všem za rady, něčemu jsem se zde i přiučil. Nicméně nechci, aby vyznělo, že jsem nějaký stěžovatel. Jen rád předcházím problémům dříve, než nastane jejich neřešením něco vážnějšího. Když měl skútr najeto cca do 500 km, tak jsem tam cvakání neslyšel. Od cca 500 km ano a zhoršilo se to ještě po výměně oleje v 1000 km. Vím že tam byl jiný typ oleje, který se nahradí při první výměně standardním a také vím že motor je nový a jeho zajížděním se mohou začít objevovat a také mizet určité zvukové projevy. Výměnu oleje a vše co se servisem v 1000 km souvisí provedl autorizovaný servis a nemám žádnou potřebu jim nedůvěřovat, snažím se v tomto nebýt paranoidní. Co se týká hladiny oleje, jsem blbej a nepročetl jsem si důkladně návod, kde se jasně píše jak postupovat a fakt se měrka při kontrole hladiny nešroubuje. U původního skútru jsem takto špatně měřil olej 40 tis. km
Skútr jsem pro nedostupnost sehnal až v Hradci K. kam jsem jel i na první servis, protože mají super přístup k zákazníkovi. Protože není pro mě Hradec K. tak dostupný a nechce se mi tam zase 2 hodiny jet jen aby si poslechli motor, začal jsem hledal bližší servis v Praze. V tom nejbližším (je celkem nový), jak jsme psal, zatím prodali jen jeden tento skútr a tím pádem neměli motor až tak naposlouchaný jako když jej servisují pravidelně. Zkusím ještě zajet na Vrbovku, kde je šance že bude technik vědět trochu více.
Chtěl jsem jen chtěl, aby na to mrknul někdo, kdo tomu rozumí, optimálně postavit skútr vedle stejného stroje a porovnat to. Nahrávka zvuku je podle mě celkem k ničemu, jinak než přes mobil to neumím nahrát a zvuk je zkreslený ozvěnou v garáži a jste zde psali i výfukem. Ucho zvuk vnímá zcela jinak. Určitě to může být, i jak zde píše mnoho zkušenějších přispěvatelů, naprosto standardní chování tohoto motoru, ale jak jsem psal výše i nemusí..
Ještě jednou děkuji moc za rady, překvapilo mě i s jakou chutí a rozsahem jste se k tomu vyjádřili a mějte fajn víkend.
P.