Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
17 lis 2020, 12:12
10w30
Výrobce je jedno. Jakýkoliv dnes vyráběný olej bude OK.
19 lis 2020, 14:19
Pro jednoduchost ten samý co dáváš do motoru. Se tam v tom stejně čmachtají dvě kolečka
23 lis 2020, 10:09
Ahoj, chci se zeptat. Mate nekdo nejak poresenou diagnostiku? Alespon nacteni a mazani chybovych kodu? dekuji
25 lis 2020, 13:07
Já to měl. (str. 20)
26 lis 2020, 13:51
Měl bych na vás dotaz. Všiml jsem si, že skutr pod plynem, někde mezi 80-90km/h, začne odněkud drnčet/rezonovat. Když pustím plyn, tak to přestane. Neřešil toto někdo z vás? Děkuji
28 lis 2020, 09:43
Jakmile tohle začneš sledovat, jsi zralý na Chocholuška. Ten můj má dny, kdy je v této rychlosti absolutně sametový a pak najednou jindy "drnčí" . Přikládám to vlivu atmosferickeho tlaku.
28 lis 2020, 11:35
boukypřesně jak psáno vejš
aldav.. každej skutr je original a žije si svojim vlastnim životem , neřikám , neřešit že ti odlítáva kapotáž nebo lehky vypodložení , ale
SEM TAM drnčení při ňakejch otáčkách je originální vlastnost čehokoliv ...
neřeš jezdi nebo se nesvezeš
30 lis 2020, 17:15
Moj otec hovoril: kazdy stroj ma svoje cvrcky.
Zacni sa bat, az sa tie pravidelne zvuky stratia. Az to bude problem.
Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
30 lis 2020, 19:49
Ano ... variátor je vyvážená soustava pružin, závaží, odstředivých sil, klínových řemenic a kmitajícího řemene, který kmitá vlastní, za provozu měnící se frekvencí. Frekvence jsou závislá od napětí řemen. Pokud je budící frekvence shodná s vlastní frekvencí řemene - amplituda rozkmitu výrazně vzroste.
Vibrace řemene jsou nežádoucí - snižují jeho životnost a vyvolávají hluk. Kmity je možné v běžných řemenových převodech ovlivnit správným napnutím řemene a tlumícímu kladkami. V případě skútru, má na frekvenci a velikost kmitů vliv stav (napětí) kontrastní pružiny a volnost chodu a hystereze pohyblivých klínových řemenic při změně jejich šířky. Další nepatrný vliv má možná opotřebení řemene - jeho zmenšující se šířka a tím menší hmotnost.
Variátor by byl rozhodně ještě zajímavější pokud by obsahoval i nakloněné roviny, šroubové převody, jednoklonné a dvouklonné páky. Někdy přemýšlím, jak to vůbec může fungovat ... je to zázrak techniky.P.S.: Přes primitivnost této technologie dokonce ještě dnes, najdeme auto s variátorem ... jedním z nich je MITSUBISHI SPACE STAR. motor 50-60kW, maximálka 170km/h, hmotnost těsně po 1.000 kg, délka 380cm, spotřeb 4,5-5,5 litru A hlavně vyšš posaz ... díky němu budou jásat i senioři, kteří po ukončení výroby modelů Ford Fusion nebo Hyundai iX20 nemají moc po čem sáhnout.
Naposledy upravil
JardaB dne 02 pro 2020, 17:10, celkově upraveno 2
02 pro 2020, 02:03
Tohle je prostě nejlepší univerzální strojek, dynamičtější než Forza 300 a úspornější. Ověřeno!
02 pro 2020, 15:08
JardaB píše:Ano ... variátor je vyvážená soustava pružin, závaží, odstředivých sil, klínových řemenic a kmitajícího řemene, který kmitá vlastní, za provozu měnící se frekvencí. Frekvence jsou závislá od napětí řemen. Pokud je budící frekvence shodná s vlastní frekvencí řemene - amlituda rozkmitu výrazně vzroste.
Vibrace řemene jsou nežádoucí - snižují jeho životnost a vyvolávají hluk. Kmity je možné v běžných řemenových převodech ovlivnit správným napnutím řemene a tlumícímu kladkami. V případě skútru, má na frekvenci a velikost kmitů vliv stav (napětí) kontrastní pružiny a volnost chodu a hystereze pohyblivých klínových řemenic při změně jejich šířky. Další nepatrný vliv má možná opotřebení řemene - jeho zmenšující se šířka a tím menší hmotnost.
Variátor by byl rozhodně ještě zajímavější pokud by obsahoval i nakloněné roviny, šroubové převody, jednoklonné a dvouklonné páky. Někdy přemýšlím, jak to vůbec může fungovat ... je to zázrak techniky.
P.S.: Přes primitivnost této technologie dokonce ještě dnes, najdeme auto s variátorem ... jedním z nich je MITSUBISHI SPACE STAR. motor 50-60kW, maximálka 170km/h, hmotnost těsně po 1.000 kg, délka 380cm, spotřeb 4,5-5,5 litru
Tak sakra?! To abych na ten tvůj vyklad použil slovník.
13 led 2021, 18:42
Už mě nebavilo rozdělávat tu masku. Vývod konektoru na nabíjení do pravého kastlíku to vyřešil.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
13 led 2021, 19:23
pěkné, ale to co jde z plus polu z výroby tak je buď extrapořádně izolované, nebo je to přes pojistku -- tzn. jestli by se ten tenkej hnědej někdy poškodil může to začít hořet
13 led 2021, 19:53
Mně v servisu nabídli, že by mi to někdy v budoucnu upravili, aby 12V zasuvka zustala permanentne pod napetim, a mohlo se pres ni nabijet. Cenu ani zpusob jsem zatim nezkoumal.