Takže asi takhle. Dokud jsem jezdil okolo komína, úbytek 2-3 mm od max na 5000 km. Teď jsem ujel víc jak 5000 během jeden a půl měsíce v AT, SLO, IT. Skútr kroužil na všech passech brzda-plyn, na dálnici plný kotel 130-150 km, do kopců vždy plný plyn. Často jsem držel krok s full motorkama, pokud mě ujely, tak v zatáčkách, kde jsem se bál klopit, tak jako oni. Oleje skončil přesně mezi min. a max. Kolik to je spotřeba nevím. Výsledek tedy podle mě je, že když se jezdí naplno, olej prostě ubývá, když to lechtám na spotřebu, olej zůstává doma. Najeto mám 13000 km a je to předváděčka, koupil jsem ji v červenci s 5500 km.
Mám se snad užírat tím, že 10 let starý Max 125 z Francie nebral na ani milimetr a Integra taky ne? Pokud při intervalu vymeny 5000 neklesne z max. pod min., nehodlám se tim trápit.
Edit: tímto zdravím Vikina, který před chvílí odjel , že mě nechce zdržovat, ale ve skutečnosti spěchal na Prýgl za nudistkama , ale neřekl jsem mu že jsou většinou jen 50+ a že je lepší mít hodně tmavé brýle, nejlépe svářečské
tap S9+