Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Yamaha XMAX 300,r.v.2019,místa pod sedlem dost,ALE....

29 črc 2019, 09:12

S odpojeným spínačem stojanu bych dal nějaký koberce filc čalounění spíš na boky skutra než do vany.. :-D

Re: Yamaha XMAX 300,r.v.2019,místa pod sedlem dost,ALE....

29 črc 2019, 11:33

Celé tohle vlákno, názvem počínaje a obsahem konče, je slušně řečeno "úlet". Jako by tu nebylo vlákno, kde se detaily kolem X-Maxe 300 už rozebírají :wink: Snad to někoho napadne sloučit nebo smazat...

Re: Yamaha X-max 300

29 črc 2019, 11:56

Nenapadlo :oops: ,ale smysl to dává tak jsem to udělal :wink:

Re: Yamaha X-max 300

29 črc 2019, 17:48

Mně třebas tyto informace pomohly a myslím,že flockování bude nejideálnější řešení a cenově taky přijatelné-cca kolem 500-600kč.Speciálně pro josuka-zkus se podívat na věci s nadhledem a třebas až budeš někdy potřebovat něco poradit tak ti rádi poradíme....

Re: Yamaha X-max 300

30 črc 2019, 08:11

Já tohle řeším tak, že mám stabilně pod sedlem nákupní tašky, do kterých volné věci dám. A nic omláceného nemám. Řešení za hubičku ;)

Re: Yamaha X-max 300

30 črc 2019, 20:12

účel to asi splní,ale je to nepraktické,vozím v kufru třeba druhou přilbu nebo řetezovou kladku a spoustu jiných věcí které chci mít na očích když oitevřu kufr a prostě si bez velkého uvažování vemu to co potřebuji a vidím to hned...

Re: Yamaha X-max 300

30 črc 2019, 21:40

Ahoj, mě se tento dotaz nezdá podivný a ani zbytečný, protože jsem řešil stejný "problém" jako BombermanXMAX, čím anebo jak "změkčit" 50l kufr, půjdu asi PlastiDipu, protože si to mohu udělat doma sám, Flock se ještě mrknu. Nesnáším když ťuká plast o plast. V

Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk

Re: Yamaha X-max 300

01 srp 2019, 20:47

Díky,díky,jsem rád,že homo sapiens lidé stále žijí.....

Re: Yamaha X-max 300

05 srp 2019, 23:04

V LM som sa zoznámil s jedným skútristom hlavne kôli tomu že tiež vlastní xmax 300. Dva mesiace spolu sem tam pojazdime a robíme tripi okolo 300-400km za deň. Kupil v máji 2019 xmax 300 ako jazdenku z druhej ruky rv 2018, keď mala 2000km. Pri 5 tis.km bol v Žiline v servise, kde mu vymenili olej ,filter , vyčistili vzduchové filtre. Už tam ho upozornili že tam má minimum oleja. Tak si na to začal dávať bacha a olej vždy pred jazdou kontroloval. Zistil že mu olej ubúda a za ďalších 3300km musel doliat celkovo 0,4 l oleja. Používa yamalube plnú sysntetiku 10w40.
Teraz má na tachometri 8500km. Nezdá sa nám to a dnes bol s tým v servise, kde mu povedali, ze pride servisak z ČR tak ze to skonzultuje. A ze musia zistit kadial to zere, sviecku von a vzduch filter a tak. Tak im povedal že až po sezóne.
Veľmi sa mi ich prístup nezdá. Podľa mňa je v motore evidentná chyba a nemali by to nechať tak že sa to bude riešiť až po sezóne. Podľa mňa by to v záruke mali riešiť úplne inak. Čo vy páni , aký máte na to názor ?
PS: na Slovensku je zákazník Yamahy odkázaný na nejakého servisaka z ČR!?
PS: moja xmax 300 zatiaľ bez problémov. Nabehaných 3500km, olej nezerie.

Re: Yamaha X-max 300

06 srp 2019, 06:41

Řekl bych, že to je na reklamaci, pokud to je teda v záruce, při tak málo najetých km mi to přijde jako velká spotřeba oleje, takovou spotřebu jsem měl na MP3 500, ale to měl najeto 40.000km... Teď co mám Maxíky (125 a 400), tak ani na jednom vůbec nedolívám, prakticky neměřitelný úbytek, pouze v servise výměna v předepsaném intervalu a v mezidobí nic neřeším. Takže asi tak.

Re: Yamaha X-max 300

06 srp 2019, 06:43

Staci ked ma na pieste zle otocene kruzky to potom pomaly papa olej.
Noo servis je tu predsa na zarabanie a nie robenie . Zahada je aj pre mna, preco sa vsetci boja zarucnych oprav. Len jeden servis som zazil, ze neriesil ci ide o zaruku ale rovno vyme il vsetko co sa nezdalo OK.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku

Re: Yamaha X-max 300

06 srp 2019, 06:47

Ahoj Vikino,
sorry, ale za sebe řeknu jediné, nech si podobné nacionalistické poznámky pro sebe !

vikino píše:PS: na Slovensku je zákazník Yamahy odkázaný na nejakého servisaka z ČR!?


Ano musí, protože tak se rozhodla Yamaha, která má nějakou organizační strukturu.

Jen pro doplnění, pracoval jsem na zastoupení "plechovek", zastoupení je často rozdělené po obchodních oblastech jako DACH (Německo+Rakousko+Švýcarsko) nebo Benelux nebo Skandinávie, ne vždy po jednotlivých zemích, jelikož PENÍZE jsou na prvním místě a tady jde především o peníze, jelikož je to obchod = business.

Tvému kamarádovi přeji aby technik, který přijede z Čech byl více profesionál, než osoba starající se "hlouposti" ...

Vlček

-- 06 srp 2019, 06:00 --

to Icask2,

osobně se domnívám, že servis možná tuší v čem by mohl být problém, ale chce aby to viděl technik Yamahy, který může rozhodnout, že opravu bude hradit importér. Často jde o snahu pomoci zákazníkovi, proto konzultace s technikem z importu.
Spotřeba oleje je podivná věc, v autech může být spotřeba oleje u 1,5-2,0l motoru někde mezi (0,6) 0,7-1l oleje na 1000 km stále ještě v normě. Podle toho by 300 ccm motor ve skútru mohl klidně brát 0,1-0,2l oleje na 1000 km a stále by to mohlo být v normě.

Výše uvedeným NETVRDÍM, že je v pořádku pokud motor žere olej.

Re: Yamaha X-max 300

06 srp 2019, 07:38

vikino píše:Tak im povedal že až po sezóne.


Veľmi sa mi ich prístup nezdá. Podľa mňa je v motore evidentná chyba a nemali by to nechať tak že sa to bude riešiť až po sezóne. Podľa mňa by to v záruke mali riešiť úplne inak. Čo vy páni , aký máte na to názor ?


Můj názor : pokud to zákazník chce řešit až po sezóně tak je to jeho volba. Sice špatná,ale jeho :idea:

Re: Yamaha X-max 300

06 srp 2019, 07:53

Ďakujem pani za názory a reakcie .
K VLČek-ovi: to nebola nacionalistická poznámka. He he ja a nacionalista?! Ja som cechoslovak mimochodom narodený v Brne. A tu poznámku som myslel skôr ako výčitku, že slovenský zákazník musí byť odkázaný na príchod servisaka z inej krajiny - zhodou okolnosti z ČR. :-D
Inak tiež si myslím , že to kamoš má riešiť teraz a nie až po sezóne a myslím si že je to chyba v motore.

Re: Yamaha X-max 300

06 srp 2019, 09:33

Osobne si myslím a je to overené v mnoha podobných prípadov takýchto závad/nezávad že verdikt zahraničného :D servisáka bude: na 3300km je “úbytok oleja ešte v norme” a ďalšie bude “pozorovať” a v prípade že sa tá spotreba oleja nezmení alebo ešte zvýši tak navšteva servisu a bude nasledovať rozborka motora.

V jednom podobnom prípade to došlo po viacerých reklamáciach až tak ďaleko že neveriaci servis sám vymenil a dolial olej po hornú risku a zaplomboval výpustný a nalievaci otvor a skúter objednal po xy km do servisu na kontrolu. Nadmerný úbytok sa potom potvrdil, kedy servis rozobral motor a objednal haldu súčiastok včetne najhlavnejśích ako válec a piest a odstavený bol viac ako 2 mesiace. O výmene kompletného motora alebo celého skútra nechceli ani počuť.
Odeslat odpověď