Ahoj Vikino,
sorry, ale za sebe řeknu jediné, nech si podobné nacionalistické poznámky pro sebe !
vikino píše:PS: na Slovensku je zákazník Yamahy odkázaný na nejakého servisaka z ČR!?
Ano musí, protože tak se rozhodla Yamaha, která má nějakou organizační strukturu.
Jen pro doplnění, pracoval jsem na zastoupení "plechovek", zastoupení je často rozdělené po obchodních oblastech jako DACH (Německo+Rakousko+Švýcarsko) nebo Benelux nebo Skandinávie, ne vždy po jednotlivých zemích, jelikož PENÍZE jsou na prvním místě a tady jde především o peníze, jelikož je to obchod = business.
Tvému kamarádovi přeji aby technik, který přijede z Čech byl více profesionál, než osoba starající se "hlouposti" ...
Vlček
-- 06 srp 2019, 06:00 --
to Icask2,
osobně se domnívám, že servis možná tuší v čem by mohl být problém, ale chce aby to viděl technik Yamahy, který může rozhodnout, že opravu bude hradit importér. Často jde o snahu pomoci zákazníkovi, proto konzultace s technikem z importu.
Spotřeba oleje je podivná věc, v autech může být spotřeba oleje u 1,5-2,0l motoru někde mezi (0,6) 0,7-1l oleje na 1000 km stále ještě v normě. Podle toho by 300 ccm motor ve skútru mohl klidně brát 0,1-0,2l oleje na 1000 km a stále by to mohlo být v normě.
Výše uvedeným NETVRDÍM, že je v pořádku pokud motor žere olej.
Začal jsem s tátovou Jawetou - podivný Stadion, Jawa 23 Mustang, Jawa 350, Suzuki Bandit 600 (ojetý), Yamaha XJR 1300, Honda SH150 je už pryč, PCX 125 se ani neohřálo a šlo, a nyní drandím Yamaha Tracer 900 GT a vysněný T-max 530 snad bude další...