Opatrnosti není nikdy dost, odpojení bočáku tu už řešilo hodně lidí na různých skútrech a funguje jim to ke spokojenosti, ale většinou ty skútry měly ruční brzdu, takže nebyl problém vymyslet takové zapojení aby motor na bočáku vrčel jen se zataženou ruční brzdou, což je max. bezpečné a nevím, proč to tak nemůže být přímo z výroby. Snad jen z obavy, že by výkon motoru u silnějších skútrů mohl překonat při náhodném nebo úmyslném přidání plynu i zataženou ruční brzdu. Pokud skútr ruční brzdu nemá, tak stačí na bočák, při odpojeném snímači, ve zkratu zapomenout, rozjet se a pád je skoro jistý. Také už jsem zažil, že takto odstavený nastartovaný skútr položil na srazu člověk, který vůbec netušil, že má odstředivou spojku a jen si chtěl poslechnout zvuk motoru, tak bez rozmysli sáhl na plyn. Riziko pádu hrozí také se studeným motorem běžícím na volnoběh ve zvýšených otáčkách na sytič (na hlavním stojanu se kolo v tomto režimu většinou roztočí). V tomto případě stačí jen zaparkovat mírně ze svahu (to platí i bez spuštěného motoru). Našlo by se samozřejmě i víc těchto rizikových situací, někdy se stávají věci co prostě člověk nevymyslí
. Takže jde to, ale bez ruční brzdy určité riziko vždy bude viset ve vzduchu.