Na obed som to vzadu vymenil (prevodový olej) a vyrazil som smer juh do Hlohovca, cez horské priechody nech sa trocha schladim. Na Donovaloch hore 27st C , Sturec deto No čím viac som šiel južnejšie tým bolo teplejšie. Miestami mi skúter ukazoval vonkajšiu teplotu 36-37 st.C. uff, som šiel zdochnut z toho horká. Hotové peklo! Ako tam dole môžu ľudia v tých horúcavach fungovať? Predsa len u nás na Liptove je príjemnejšie. V Prievidzi som dotankoval a ejha...chcel som naštartovať a skúter síce nahodil ale keď som pridal plyn zdochol. Zopakoval som a znova to isté. Celkom ma to vystrašilo. Na tretí krát chytil a držal ledva otáčky a pomaly som to rozbehol a už nezdochol. Už išiel ako hodinky. Inak okrem tohto incidentu išiel úplne v pohode bez závad. Len mi sem tam zablikal kľúč na palubovke. Pripisoval som to zrejme mobilu. Asi keď mobil komunikuje zo sieťou , tak rusi signál z kľúča. Inak skúter po zabehu , celkovo ,1920 km. Dnes 475km. Uff

V tej Prievidzi fakt neviem čo mu bolo. Asi moc teplo? Alebo som nepočkal kým natiahne benzín a rychlo som stlačil štartér. Kto vie? Potom už išiel v pohode, naspäť som dal aj diaľnicu a tachometrovych 140 v pohode. Keby nefukal silný vietor z boku tak by to bolo zvládnuteľné. Ale radšej som potom šiel z diaľnice preč , kôli tomu vetru .
PS: blok sekundárneho prevodu v zadu bol v tých horúcavach úplne zeravy. Myslím že použitie prevodového oleja bola dobrá voľba ...
Ešte štastie,že si ho vymenil za ten motorák čo tam doporučuje výrobca,pretože v týchto horúčavách by sa Ti to určite zadrelo.
