vikino: tos tady rozvířil pěknou debatu..

1. garančka je přece "povinnost", protože tam se ještě mohou nějaké nedodělky řešit a zadarmo vyřešit, ale nosit si vlastní olej do servisu, kde Ti na 1. garančku bez mrknutí oka vymění zadarmo půl skútra je ... zbytečné!

Tady by se měl vyjádřit nějakej ekonom... projektovaná životnost vašich miláčků je max. 10 let. Ti co to maj nový, to budou mít stejně nejdýl 5 let, možná jako Ruda 7 a pak na dožití s k dalšímu novému stroji..

A ti, co to mají starý, tak stejně než karbonizaci motoru a specifikaci oleje budou řešit rozpadlý tlumiče, vykloktaný ložiska nebo netěsnosti motoru po nájezdu 100 tis. km plus. (na tacho 21 samozřejmě).

A teď tajemství: Nový stroje prakticky žádné opravy, seřizování ani údržbu nepotřebují! A těch prvních pět let budou solidně jezdit i na fritovací olej..

Servisy provozují normální lidi, jako my a potřebují taky vydělávat, když ty servisy nebudeme našima prachama krmit, prostě zajdou.. nebo se přeorientují na Hundaje, což jak známo .unda je a zeptejte se státní správy, co u nich nechává za servis, vlastně ne, radši se neptejte..

)