Tak co si s toho vybrat?Natural 95 nebrat aditivum taky nedavat.Tak nevím asi se tim vubec netrápit že.Asi nejlepe ten eurobit a euroil bez bia a bude to stacit.Občas tomu asi neuškodí ta verva namíchat a bude.
-- 23 bře 2019, 19:06 --
Dnes jsem pojezdil trochu a i ve dvou brzdy nic tragického občas jsem použil obě.Vykon i pro dva je super tak akorát vetší obsah už je podle mě jen na ukor větší spotřeby srovnatelné potom už s autem.
Já tankuji 95 na Benzině, tedy když to jde. Je standardně aditivovaný a mám jejich easy kartu= -60 hal/litr. Ale dam klidně i Tank-ono nebo Eurobit, nikdy nebyl problém. Vervu 100 má smysl dát jen na zimní odstávku.
Bodo, to je aká nádhera, neskutočne ako sa s tým dá vyhrať. To by mohlo ísť aj na motosalón. V neposlednom rade aj tá chuť ísť do takéhoto projektu. Prejem veľa pozitívneho myslenia a zážitkov z touto krásnou sajdkou.
Kluci, jak je to se zajížděním nového stroje? Nikdy jsem nový neměl V manuálu čtu: 0-1000 km - nevytáčet dlouhodobě nad 4500 otáček. Takže se to snažit držet +- okolo těchto otáček? 4500 odpovídá dle videí tak 60 km/h.
Nedělej z toho vědu .... stručně řečeno menší točky, menší plyn. Nebo jinak ... nazatěžovat jako zajetý stroj. Nebo ... nejezdit ve dvou. Pro mně osobně je podstatnější, nechat motor po nastartování nechat chvilinku ohřát (1-3 minutky - to dodržuji stále) a první kilometr pomaleji, volněji. Jinak platí doporučení výrobce, nevím proč si ho vnitřně zpochybňuješ. Tady se dozvíš milion názorů - každý jiný.
250 (zde 290) se zajíždějí lépe než 125 a hůř než větší objemy.. Jezdil bych +- normálně, vyhnul bych se dálnicím a rychlostním silnicím, odpustil bych si "raketové" starty a to je vše. Ona se ta hranice otáček nedá ani striktně dodržet, protože by se to už do mírného kopečka nerozjelo víc než cca 30km/hod.. Já jsem na zajíždění nijak moc nedbal a následky to žádné nemělo..
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz
Re: Yamaha X-max 300
01 dub 2019, 14:38
A důležité je také nejezdit dlouho na konstantní otáčky, ale střídat jízdní režimy, tzn. zpomalovat, zrychlovat, brzdit motorem, rozjíždět se, samozřejmě v rámci stanoveného limitu otáček. Nejhorší je s novým motorem (do 1000km) vyrazit na dlouhou tůru, dodržovat konstantní rychlost a snažit se skútr zajet na 2x, 3x, hlavně aby tahle "nepříjemná" záležitost byla co nejdříve z krku.
mirsil píše: Nejhorší je s novým motorem (do 1000km) vyrazit na dlouhou tůru.
Zo všetkým súhlas pane predsedo až na túto vetu. Je to úplne jedno a skôr je vo výhode tá dlhšia štreka lebo motor a ich súčasti sú stále zahriate na prevádzkovú teplotu.Je ro lepšie ako začínať častejšie zo studeným motorom. Podstatné je meniť otáčky a režim jazdy.