Ten bez mriežky už nemám, normálny z oboch strán papier ako som mal predtým na PCX ke. Tvar filtra aj toho plastu okolo bol úplne rovnaký.
Som to bral tak, že 350 má už väčšiu kompresiu, tak aby ani náhodou nevcuclo kus nejakého natrhnutého papiera sa poisťujú, alebo keby fakt nejaká veľká nečistota prešla cez filter..
-- 09 dub 2025, 08:45 --
Ivan-K píše:Samozrejme že budú odporúčať, lebo ide o kšeft...
Ladený výfuk, tak tu by som bol ešte opatrnejší, pretože ak sa u atmosferického motora stratí tlak vo výfukovom potrubí (akože otvorený výfuk) tak sa môže stať že to ide aj mierne horšie a viac to žerie.
Myslím, že o výfuk by som sa nebál. Mám tam originál Akrapa, ten si nemôže za tie prachy dovoliť aby bol v niečom horší.
Inak riešil som to s jedným madarom, čo bol aj priamo v továrni. Vraj neskutočne to tam doladujú na konkrétny typ motorky (auta ).
Okrem iného ak si všimneš, ako sa objaví nový model motorky , taký LeoVince, Arrow je na trhu hned, a Akrapovičovi to chvíľu trvá, kým hodí svoj výfuk na trh. Na ADV čku skoro rok sa čakalo.
Takže to by mi aj dávalo logiku, že to nastavujú konkrétne na model, nie len že zoberú tlmič zo skladu , ohnú potrubie do správneho tvaru a,navrtajú diery pre šruby na správne miesta a hotovo.
No ale ohľadne zmien výkonu, tak to by som klamal, že ako cítim desatinky sekundy zrýchlenia. a kilometer maximálky. Trochu inak fúka vietor a už tieto 300 kové skutre ukážu iné hodnoty.
Zvuk o nič hlučnejší od originálu (na rozdiel od Arrowu, s tým sa skutre do tichej uličky pre zachovanie dobrých susedských vzťahov po zotmení asi tlačia)
Ale čo viem, tak je o 2 kg lahší (4 kg namiesto 6) a nebude hrdzavieť jak ten pôvodný (toto aj brutal hrdza na hlavnom stojane sú zatiaľ jediné dve sklamania z môjho skutra