od adacarp » 07 srp 2024, 13:24
František1,vypadá že jste strojař nebo k tomu máte blízko.Dle toho co jste psal,zadní řemenice u spojky ok,předek vario,slidery myslíte ty 3 plastová vodítka varia?proč se nové origo upravovali musí tam sednout jak prdel na hrnec,něco tam bude asi špatně,čep vůli nemá,vyjeté řemenice nejsou potud ok,válečky chodí hladce ale zkontrolujte ne dráhu kde se odvalují,ale aj tu stěnu která je směrem od Vás když držíte vario v ruce a koukáte na válečky o ní se totiž opírají když se točí.Vše musí mít trochu vůli kvůli roztažnosti jak čep tak aj slidery,koukněte někde na video kontrola varia.dle mě po smrti není dá ještě min 20tis.Psal jste vše origo,tak doufám že jo,válečky konstantka pružiny spojky to vše tvoří jeden vyladěný celek,někde si uhnete a už to nemaká jak má.Řemen bando co jsem koukal asi origo ale není.Já na forze měnil po 30tis,nový origo Honda vydržel 15 a bylo totál poněm,asi páteční kus,tím chci říct že ne každý origo výrobek se povede.Olej ve vidlicích jsem měnil po 30ti tis,černý byl jak bota,u forzy to není problém má jen spodní brýle,u Maxe jelikož má myslím dvoje brýle jako motorka tak možná se bude muset odplastovat nevím jak tam je místa k povolení trubek,dát nový olej ale musíte vědět jeho hladinu od vrchu trubky forza má 57mm,dáte nové gufero prachovku a pohoda,tam žádná záludnost nebude je to jednoduchá vidlice.Jo cena nového varia je mazec,ale přesně jak píše Medvěd skútr má potom jiný zvuk a bzučí jak vosa,já ho zkoušel na forze taky,dal jsem na něm asi 300km a šel pryč,do města bych to ještě snesl,ale když na tom člověk cestuje tak dle mého hrůza.