od petr311 » 07 lis 2018, 07:30
Mirku, tohle je úplně na nic nějaký metr, hlavně když se na skútru jezdí s různým zatížením. Já už se s tím nastavením nalaboroval a stejně je to vždy o kompromisu, protože stačí, abys vezl batůžek nebo jel sám, teď náklad - těžší nákup, nebo naopak bez zatížení a to by člověk musel po každé situaci štelovat ty světla, což je prostě nemyslitelné. Jak už jsem to psal na jiném místě, tohle prostě u skútrů není dořešené, že nelze jednodušeji upravovat sklon světel podle momentálního zatížení, takže stejně je to vždy jen o kompromisu, bud budeš houby vidět, že to bude svítit do země, a nebo naopak budeš oslňovat.
Jen takový poznatek ke světlům u X-Max 300 nebo 400. Včera jsme se vraceli s mojí za totální tmy, no musím říct, že ty světla jsou dost zklamáním, jednak je fakt problém nastavit optimální sklon, protože stačí sebemenší jiné zatížení a je houby vidět. O zatáčkách ani nemluvě, to se jede úplně na slepo. No prostě toto u Yamahy dost nedořešili. A dalkové světlo, to je naprostá tragédie, to je jen takový malinký středový bod, skoro ani není poznat rozdíl mezi tlumenými a dálkovými světly. Po pravdě od těch led světel jsem čekal více. To mi X-Max 125 s klasickými halogeny svítí podstatně lépe, když zapnu i dálkové, tak nádherně mám nasvícenou celou silnici.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300