Na Tvoji otazku nemohu jednoznačně odpovědět, protože můj Xmax má teď na řemenu najeto 22.000 km, ( celkem 42.000 km) čeká ho tedy řemen,kontrastka,ventily a další , co objevi při jarní rozborce. Tohle je pro Xmax minus pri porovnání. Na ADV mám najeto jen 3.000 km, takže ještě čekám, že se trochu probere. V každém případě má můj Xmax o 15 km větší maximálku a od 100 km ji dosáhne rychleji. Proto si myslím, že nový zajety Xmax 300 bude živější , než ADV 350, i když nevím co s tím udělá nova Euro norma. ADV má větší spotřebu , při jízdě do 100 km o 1 litr, pak se to srovnává.ADV je asi o trochu lepší při akceleraci do kopce, jede jakoby na "lehčí převod", je to slyšet i při rozjezdu. Vidli má Xmax stejnou jako ADV, motorkovou. Pokud nebudeš denně střídat oba stroje , lepší bude ten, na který si zvykneš dlouhodobě. S ADV se líp vybírají zatáčky, víc motorkově, ale hůř projíždí městské kolony, viz. řidítka. Plexi mi nevadí , vítr jde víc do těla , ale není to hlučnější než Xmax, mám 180 cm a 105 kg. Infotaiment u ADV je tak nějak k ničemu, opravdu velké zklamání. Xmax má lepší sedlo. Ano u ADV se každý rád zastaví a pokecá . Naštěstí oba stroje mívají jako předváděcí, tak nemusíš dát jen na mé postřehy.
Odesláno z Fold3