vikino píše:Ved prave ze pri vyssej rychlosti sa to cele kyve. Ako provizorium na kratky cas dobre. Ten hlinikovy bazmek v strede je aj na tie plastove srobky, ktorymi je uchyteny original plexi, tazky a zvyknu sa casom lamat.
Z mojej skusenosti je naj GIVI skratene na konkretnu vysku jazdca
V historii tohto vlakna najdes. Riesil som to v auguste 2019. Povodne som na to skratene givi plexi chcel nahodit este airflow, ale nebolo treba.
zaujimavé, mne sa to nekývalo. Možno že aj preto, že mám menšie plexi.
Aj skrutky tam mám kovové, od original plexi delí tú konzolu taká plastovo-gumená vložka, ktorá sa tam vkladá a až cez to sa priťahuje.
Ja na tom funkčnú chybu neregistrujem, len mi to skrátka vadí vo výhľade. Ale to aj vysoké plexi (na inom skutri, alebo ked na mojom zaľahnem a skúšam sa pozerať cez).
Takže zvýšené plexi už neriešim, v zime zavretá helma, v lete pre istotu preklápačka, aby sa dala v horšom počasí zavrieť a budem jazdiť s originálom. Aj to najpodarenejšie od after marketu mi dizajnovo na skutri vadia. Ešte uvidím, čo vylezie ako riešenie pre cestovateľov priamo od Hondy.
V najvyššej polohe hrudník chráni , a teraz už aj tak tri mesiace by som najradšej zo skutra strhal všetky kapoty, nech fúka ešte viac,lebo sa to vedro nedá vydržať. Však ráno o siedmej idem do roboty pri +20 stupňoch a poobede domov jazdím skoro pri štyridsiatkach. Víkendy v kraťasoch a tričku, viem, nemá sa, kúpil som aj letnú dierovanú bundu, ale nedá sa vydržať v ničom. A ked vidím plné mesto bolťákov v kraťasoch, a ja pri nich zastanem v motorifliach a bunde, tak to nezvládam psychicky a zlomil som sa (dúfam, že to raz neoľutujem, dlhšie výlety medzimesto na sebe tú takmer rozopnutú bundu znesiem.