ja som to pochopil tak,že tá skutka je krátka,otrasmi sa občas uvolní,potom sa vačka vysúva nabok-môže nastať vážne poškodenie,preto dávajú tú skrutku dlhšie-miesta tam je dosť,a pravdepodobne závit poistia Loctie 243 (to si len myslím,teda aspoň ja by som to urobil tak)
tak to veru netuším,asi by bolo najlepšie, im napísať,a ktorú verziu motora ide-ale staršie príspevky o spotrebe oleja boli o X max 300,dávali aj nepekné fotky zadretých piestov a zničených valcov-ak niekto vie dobre AJ,napíšte im,nech vieme o čo ide
Dano píše:nestraším napísal som im pomocou prekladača: good day, does the X max 300 or X max 250 engine have this problem? well thank you som zvedavý,či odpíšu
dnes prišla odpoveď: Hi there, it’s both the 250/300 models mainly manufactured in mid 2021 till 2022 that we have seen this issue.
vikino: ja by som pre klud na duši tú skrutku vymenil za dlhšiu,napr. pri kontrole vôle ventilov,vyzerá to na relatívne jednoduchú prácu-no možno bude treba dať dole rozvodové koleso z vačky a reťaz,ale aj tak to nie je nič zložité
Od yamahy sa odpovede nedočkáš-viem to,lebo som to skúšal,hrajú "mrtvého brouka" Na ten servis v Singapore som narazil náhodou,keď som hladal info,ako vyriešiť spotrebu oleja,teraz dali status,aby si majitelia dávali pozor na uvolnenú skrutku,ktorá môže spôsobiť vážne poškodenie motora,výmena za dlhšiu je relatívne jednoduchý servisný úkon.