Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
16 úno 2022, 18:33
Som zvedavý,aký budeš mať pocitovo rozdiel v "živosti" motora po zábehu,skúsil som N max 125 Euro 4 a potom novú Euro 5 , aj keď je v TP výkon rovnaký,tá euro 5 bola ako zdochlina,oproti euro 4 lenivá,maximálka o dosť menej ...
Uvidíme ako to bude pri X max 300,hádam to príliš nepridusili
Ja som si už zimný absťák poriešil,tu v BA je skoro ako na jar,teplota dnes cez obed + 12C
16 úno 2022, 20:35
Xmax 300 dostal akurat druhy katalyzator. Nic viac. Pribudlo 1 kilo vahy. Tor vse. To znamena, ze klesol vykon. Preto som kupoval vypredajovy kus z 2020, any mal Euro 4.
16 úno 2022, 20:59
Euro 5 má nielen regulačnú,ale aj diagnostickú lambda sondu-výkon by teoreticky mohol zostať rovnaký,ale reálne býva palivová mapa v riadiacej jednotke napísaná na čo najlepšie emisie,t.j. zhodné motory bývajú na pocit (aj reálne) lenivšie
17 úno 2022, 09:36
Spotreba oleja na mojom xmax 300 bola nasledovna: dolial som cca 4 az 5 dcl. Nemeral som to presne. Jazdeny kombinovane sam a vo dvojici. Jazdim styl ala dochodca v meste, mimo mesta a po dialnici ho nesetrim. Najazd cca cez 10000 km rocne. Predpokladam, ze 90 % majitelov vobec neriesi tuto otazku, ale sa riadia manualom a v pripade potreby doleju prevadzkovu kvapalinu (olej). Niet motora, ktory by nespotrebovaval olej. Zalezi len na mnozstve. Mnozstvo zalezi na zatazi motora, otackach, teplote prevadzky, hmotnosti jazdaca. Mal som predtym Hondu Vision 110 a aj tam som dolieval. Otazka je, ci dolievat musite. Niekomu staci, ak je hoci aj na minime. Mne sa lepsie jazdi, ak je pri maxime. Mam lepsi pocit. Tieto debaty budu mat zmysel pri najazdoch cez 100 000 km. Potom to ma zmysel rozoberat v suvislosti s opotrevovanim piestnych kruzkov, pripadne repasom hlavy. Radsej si vychtnavajte bliziacu sa sezonu.
18 úno 2022, 13:01
...
Naposledy upravil
vikino dne 04 bře 2023, 14:28, celkově upraveno 2
18 úno 2022, 14:10
Ten X-max ty světla a přední část je parádní!
22 úno 2022, 16:17
Zajímavé porovnání Xmaxe 300 s Forzou 350, na konci je i zrychlení, brždění. Lépe je na tom Xmax.
https://www.youtube.com/watch?v=GnWIKxwioX8
10 bře 2022, 22:00
Tak a už došlo i na brzdové destičky při 41'000 km a to jsem myslel, že vyměním jen přední gumu a docela jsem koukal když jedna vypadla ven ze třmenu a houpala se na osičce.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
10 bře 2022, 22:34
Dnes jsem se snažil oživit Maxe po zimě a byl jsem nemile překvapen. Před zimou natankovaný "lepší" benzín a každý měsíc minimálně jednou na nabíječce. Dnes točil, točil, ale nechytal. Asi až na podesáté nervózně zakolísal a pak na třetí pokus chytnul... Má lehce přes 10t nahrkané. To začíná střečkovat brzo...
11 bře 2022, 10:18
dosť záleží na tom,akú teplotu mal skúter pri štartovaní-teda či bol odstavený v teplej alebo studenej garáži,prípadne by bolo dobré po 10 000 km pozrieť ventilové vôle,pre istotu
11 bře 2022, 11:02
...
Naposledy upravil
vikino dne 04 bře 2023, 14:29, celkově upraveno 1
11 bře 2022, 13:34
není lepší benzín jako lepší benzín, na zimu jedině verva100 a ještě před odstavením na ni alespoň jednu nádrž vyjet, pak to dává smysl
po delším stání je dobré 2x po sobě zapnout a vypnout zapalování u strojů s čerpadlem benzínu, protože tím pádem čerpadlo 2x čerpá benzín a to je pomoc, pokud jsou hadičky za tu dobu už suché
11 bře 2022, 15:49
Dělám to každý rok víceméně stejně. Dnes už chytil na brnk... Jezdím na Drive 95 od Makra, téměř celoročně, na zimu Verva 100. Nevím, co se mu letos nelíbilo...
11 bře 2022, 16:49
Jojoba píše:Xmax 300 dostal akurat druhy katalyzator. Nic viac. Pribudlo 1 kilo vahy. Tor vse. To znamena, ze klesol vykon. Preto som kupoval vypredajovy kus z 2020, any mal Euro 4.
====
1- v řetězci slov ... "akorát druhý katalyzátor" .... slovíčko
akorát nepatří ... další odpor ve výfuku
2 - řídící jednotka bude taky "trochu" jiná
11 bře 2022, 17:00
...
Naposledy upravil
vikino dne 04 bře 2023, 14:29, celkově upraveno 1