petr311 píše:pro Ricinr: Dobrý, akorát s tím deflektorem cos dal na plexi to moc dobře nevypadá, měl sis raději pořídit větší plexi např. od Puig, mám ho na X-Maxu 400, nejen že to vypadá mnohem lépe, ale je i funkční. K tomu úložnému prostoru pod sedlem - tady Yamaha skutečně zapracovala, bez problémů tam vlezou 2 otevřené helmy a dokonce 2 velké výklopné LS2 co máme - sice ve předku je to trochu natěsno, ale dá se tam vtlačit To na předchozím modelu tam 2 výklopky nevlezou ani omylem. Takže tady je posun opravdu velký. Sedlo je také velmi pohodlné, manželka si ho také chválí.
Co se týče světel a seřízení, tak tady (nejen) Yamaha to má dost blbě řešeno. Nám X-Max 400 od novoty zas svítil moc nahoru - pánubohu do oken S tím seřízením jsem si taky nevěděl rady, až teď jak jsem byl na servis po 5.000km, tak mi to v servise ukázali, kde a jak se to šteluje. Je to hodně krkolomné, není třeba nic oddeklovávat, nicméně člověk si musí pod skútr vyloženě ustlat a dá se ke štelovacímu šroubu dostat buď z levé strany skútru (myšleno ve směru jízdy) a nejlépe dlouhým křížovým šroubovákem seřídit nebo druhý způsob - z pravé strany, když se podíváš zespod, tak je tam vidět takový bílý šestihran, maticový klíč 8, nejlépe nějaký prstencový klíč apod. a zde seřídit. Musí se poměrně hodně otočit, aby se ty světla pohly Nějak se k tomu nemůžu dokopat, abych to názorně natočil, ono je k tomu potřeba asistence alespoň jedné další osoby, protože jednak krkolomný přístup a dost blbě je tam vidět
Dost mě štve, že u takto drahých strojů už nevyřešili nějak třeba elektronické seřizování světel. Dávají tam všelijaké elektronické carapatičky, ale takovou podstatnou věc ještě nevyřešili. U těch skútrů by to přitom bylo více než potřeba. Ty světla svítí jinak při zatížení jednou osobou a jinak při zatížení dvěma nemluvě při zatížení batožin apod. … Takže tady mají ještě inženýři nejen v Yamaze co dohánět.
Deflektor je skutočne nie moc pekný. Ďík za radu. Pozriem sa po niečom. Chcem však kúpiť veľkú mašinu Benelli TRK 502. Z toho dôvodu pozastavujem investície do skútrika, ktorý mám však veľmi obľúbený aj napriek tomu, že sa vozievam aj na motorkách.
Čo sa týka tých svetiel. Ak je to tá osminka s takou zubatou, pozink podložkou tak som ju našiel a krútil s ňou. Ale zmenu som nepozoroval a tak som odkapotoval. Dnes som skúsil tú 2mm gumu podložiť a svietenie je vyriešené. Dokonca ani autá oproti neblikajú. Keď som tam mal 4mm tak blikal každý druhý.
Inak zabudol som spomenúť, že predné plexi ako aj riaditká sa dajú prestaviť. Plexi jednoduchšie a riaditká treba odkapotovať. Ale to asi všetci viete. Je to aj v návode.