pro Ricinr: Dobrý, akorát s tím deflektorem cos dal na plexi to moc dobře nevypadá, měl sis raději pořídit větší plexi např. od Puig, mám ho na X-Maxu 400, nejen že to vypadá mnohem lépe, ale je i funkční. K tomu úložnému prostoru pod sedlem - tady Yamaha skutečně zapracovala, bez problémů tam vlezou 2 otevřené helmy a dokonce 2 velké výklopné LS2 co máme - sice ve předku je to trochu natěsno, ale dá se tam vtlačit
To na předchozím modelu tam 2 výklopky nevlezou ani omylem. Takže tady je posun opravdu velký. Sedlo je také velmi pohodlné, manželka si ho také chválí.
Co se týče světel a seřízení, tak tady (nejen) Yamaha to má dost blbě řešeno. Nám X-Max 400 od novoty zas svítil moc nahoru - pánubohu do oken
S tím seřízením jsem si taky nevěděl rady, až teď jak jsem byl na servis po 5.000km, tak mi to v servise ukázali, kde a jak se to šteluje. Je to hodně krkolomné, není třeba nic oddeklovávat, nicméně člověk si musí pod skútr vyloženě ustlat a dá se ke štelovacímu šroubu dostat buď z levé strany skútru (myšleno ve směru jízdy) a nejlépe dlouhým křížovým šroubovákem seřídit nebo druhý způsob - z pravé strany, když se podíváš zespod, tak je tam vidět takový bílý šestihran, maticový klíč 8, nejlépe nějaký prstencový klíč apod. a zde seřídit. Musí se poměrně hodně otočit, aby se ty světla pohly
Nějak se k tomu nemůžu dokopat, abych to názorně natočil, ono je k tomu potřeba asistence alespoň jedné další osoby, protože jednak krkolomný přístup a dost blbě je tam vidět
Dost mě štve, že u takto drahých strojů už nevyřešili nějak třeba elektronické seřizování světel. Dávají tam všelijaké elektronické carapatičky, ale takovou podstatnou věc ještě nevyřešili. U těch skútrů by to přitom bylo více než potřeba. Ty světla svítí jinak při zatížení jednou osobou a jinak při zatížení dvěma nemluvě při zatížení batožin apod. … Takže tady mají ještě inženýři nejen v Yamaze co dohánět.