Bingo,pohral som sa z tým aj na mojej,páčka pravej brzdy bola vyššie asi o 1 cm-po zdemontovaní plastu na rajdoch sa to dá nastaviť úplne presne,a tiež som nastavil polohu riaditok voči budíkom tak,aby pri jazde lícovali hrany plastov na rajdoch z hranami budíkov-je to jednoduché,treba povuliť 4 skrutky (gola klúč 10) a nastaviť podla potreby,je tam istá vôla-na druhý pokus sa mi to podarilo tak,že je to presne.
Tu je video,čo treba odmontovať:
https://www.youtube.com/watch?v=vmKyp8UcFwkNo a ešte k oleju,v sobotu po príjazde z výletu naskočil stav ODO 10 001 km,tak som vymenil olej,filter oleja a sviečku (tá sa má meniť až po 20 000 km,ale dal som ju už teraz)-tá pôvodná bola v bezchybnom stave,karbónové usadeniny na elektródach tentokrát neboli-dal som ju k náradiu do skútra ako náhradnú.
Olej som dal 10w60,nakoniec nie ten Elf,ale MOTUL 8100 X-POWER 10W60,a to preto,lebo chcem vyskúšať olej bez normy JASO-keďže motor skútra nemá spojku,a je to vodou chladený 4 taktný motor,nemá zmysel riešiť motorkovú normu olejov.
parametre:
100% syntetika
SAE 10w60
API CF, SJ, SL, SM, SN
ACEA A3/B3,B4
Motor ide tak ako predtým,možno-ale to sa mi asi len zdá,že trochu tichšie-teraz ostáva už len jazdiť,budem sledovať,či pri tejto zvýšenej odolnosti aj vyskozite bude spotreba oleja menšia ako pri Yamalube FS 10w-40.
Dal som tam presne 1,5 litra-servisná príručka síce uvádza pri výmene z fitrom 1,6 litra,ale to je vela,aj takto je hladina ešte 1 mm nad MAX-nabudúce dám len 1,4 litra.
Ešte odkaz na cenu:
https://www.alza.sk/auto/motul-8100-x-p ... .htm#popisFoto-prvá je stav hladiny po naliatí 1,5 litra a po krátkom zohriatí,skúter stojí na rovine.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.