Takze rozebrano, remen jsem jeste stihl koupit ve Scootlandu , vycisteno milion kousicku a totalne zamotana spojka do "provazku" namonteno z5 a cesta do Praglu na pohodu
Sli jsme na to s tatou po zkusenostech z cinanka se dvema metrovyma trubkama a malem jsem si vyrazil zuby jak to slo lehce
Mam jeste blokovaci kleste co jsem pouzival na cinu a sedli uplne super, na vario do tech direk a na zvon jsem musel sundat ten kryt.
Spojku jsem pak chytil pres matku do sveraku a tata tlacil na poloremenici a ja postupne vytahoval veskery bordel
Jedine co mne hodne potrapilo byl variator. Toho ...... co tam dal ty sroubky na pidiimbus bych ..... a pak ...... a mozna jeste ......
Musel jsem je vsechny nariznout a pak za pomoci hrube sily povolil
Poprve jsem videl ze valecky "plavou" v nejakem sajrajtu ,ale predpokladam ze to asi maji
Schvalne jsem jeste kouknul na tu fakturu a remen tam neni
takze je asi puvodni ..... Podle manualu se ma menit co 20 000km takze bych si tipnul ze se na to nekdo vykaslal kdyz mel skutrik najeto tech 20 000 a kdyz to spravovali tak ho tam dali z5 jako ze ma asi 4000km
Trosku mi to zkazilo muj nazor na autorizovany servis,ale kazdy den neni posviceni
Jak jsem skutrik koupil tak sjem si rikal ze se budu muset podivat dovnitr,ale necekal jsem ze to bude tak na rychlo a tolik veci najednou
Diky moc za rady