Dneska jsem vyměnil olejíček (1,4 ltr Texaco 4T 10w-40). Přes to, že po 1.000km dolejvám tak 2 deci, a dolejval sem nedávno, tak sem měnil, podle intervalu výměny. Byl relativně černej a smrděl peklem
Nasralo mě ale, že mi začalo blikat tlumený a začal jsem tušit, že bude ulomený drát. Dostat se tam znamená rozebrat půl skůtru. Tohle fakt nevychytali.
Drát utrhlej, taky že jo. Už jsem to jednou měl, na tom samým místě, asi 2 roky zpět. Nechápu, že se ulomí těsně u patice na světlo žlutý drát - na tlumený. Takže jsem ho připájel a páskou stáhl k ostatním. Tak to buď vydrží nebo se to utrhne celý.....
edit. 12.7.2012: Dnes vyměněný přední brzdový destičky, přední pneu a vyčištěný karburátor. Děkuji fa. Skůtry - Malšice za super přístup a slušnou práci