no ja nevim jak ta tvoje,ale ja mam tacho do 160 a pri jizde z kopce jsem se o tuto hranici oprel
ale cestovni byla v pohode 130-140 ted je 130 max a proto jsem prekvapeny
Valecky jsem zkousel jak original 11g , tak 12g malossi a pak i 14g a je to porad stejne jen s tim rozdilem ze pri tech 14g upada ta "brutalni" akcelerace takze jsem tam nechal ty 11g a asi se stim smirim , preci jen do Prahy mi to staci a zacnu konecne jezdit na kochacku
Je mozne ze po vymene kapaliny se skutr zahriva o dost vic nez predtim ? na podzim ,ale i v lete jsem mel problem se s teplotou dostat k pulce a ted co jsem si to privezl jsem temer porad nad pulkou a jakmile zastavim tak rucicka leze nahoru....
15.3. edit:tak dalsi poznatek ....
Nevim proc a ani co to je,ale obcas se mi pri rozjezdu stava ze mototrka "kopne" . Ne hned jak se rozjizdim,ale naberu tak 5km/h a pak to kopne. Je to jako kdyz se rozjizdite s autem a rychle se pusti spojka.....
Dela to jen pri nizkych rychlostech a otackach.
Kdyz stojim na svetlech a pri brzde ji vytocim kapku vys a pak se rozjedu tak je to OK.
Vcera kdyz jsem jel domu tak mi to delalo skoro na kazdych svetlech a dneska rano do prace ani jednou
Mohlo by to byt pruzinkami ve spojce ze jsou moc zatuhle a otevrou se skokem
Jeste jsem o vikendu laboroval s valecky a pak to zacalo tak mne napada ze by byl mastny variator, od "vazeliny" na valecky ?
Na spojku jsem nesahal takze jsem nemohl nic zkazit
Naposledy upravil
KYBLOS dne 02 črc 2013, 19:24, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny příspěvky pod sebou