Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
15 bře 2010, 11:56
No možná bych to zkusil nastartovat s otevřeným chladičem a hladina by se měla snížit.A dolil bych vodu a tím by ses měl zbavit vzduchu a následně zkontrolovat hladinu ve vyrovnávací nádržce.Tak bych to asi řešil já.
23 bře 2010, 01:22
(trosku mimo misu - nechci zakladat nove vlakno)
Tak jsem novým majitelem versity 300 ... r.v.2005 (asi poctivich 33 500km)
Moje poznatky jsou moc dobré !!!
Oproti Burgmanovi to brzdi jako hrom,ovladatelnost na 15" super, spotreba neuveritelna, pripomina me to fichtla,kde jsem nacerpal za 100kc v pondeli a jeste v patek jsem jezdil. z Prahy po Dalnici do Jicina prumerne 110km/h ...,max obcas 130-140km/h a spotreba za 100km jen 3,2Litru .. .)
zatim naprosta spokojenost...
29 bře 2010, 21:39
gratuluji ke koupi tohodle krásného stroje, já jsem jezdil včera a mi teda papne trošku víc, dal jsem mu sice na zadek taky tak stálou jízdu 120km/hod, mám obrovský přední štít a ještě k tomu všemu otřesný vítr a spotřeba 4.
5 na 100km
29 bře 2010, 21:49
mam taky štít..
i ted 100km po meste male useky.. 6km do prace a zpet
+ 100km delsi trasa...
200kč za benzin - 200Km najeto... (ale ber v potaz, ze ten tach trosku pridava, nevim jak ten digi,ale urcite je to tak minus 10km)
mej se
20 čer 2010, 18:55
Ahoj,kluci "versisti",
dejte do placu nějaké zkušenostibyť zatím malé...díky.J
28 zář 2010, 22:32
Přesně jak bylo na začátku psaný, tak se mi to taky přehřívalo r. 2004, naj. 26000km/. dolil jsem vodu a je klid, jak ventilátor kterej spíná, tak teplota. Ustálilo se to. Dolil sem chladič i nádobku.
Jak ste to vyřešili vy?
Spotřebu mám kolem 4 + - a zdá se mi, že si pápne i krapet oleje. Tak čtvrt litru mezi výměnou po 3 tisících. Na to, že se dává 1,2 Ltr se mi to zdá kapánek moc. Rychlost mám podle tacho 160km/h, ale navi říká 140km/h, takže ten digi tacho kecá, čemuž nasvědčujou i ty tabule na měření rychlostí v obci. Tacho 60, navi říká 50. Tacho kilo, navi 88, atd.
14 říj 2010, 12:39
na ten olej fakt bacha, doporucuji kontrolovat a dolevat tak 0,2l každých 400-500km... (leju tam durablend 4T 10W/40)
14 říj 2010, 13:15
Ta rychlost je spravne, tachometry jsou cejchovane cca o 10km/h vic, nez skutecnost
Jinak, ja mam 250ccm yama motor, skoro totozny s tim vasim, a olej si to proste vezme...je to starsi motor, co uz ma vetsinou neco najeto...
Tedka sem objevil, ze mi prosakuje tesneni olejove vany (ta, jak se tam dolejva olej) a musim zkontrolovat tesneni pod a nad valcem
Takze pokud se ti to zda hodne, zkontroluj, jestli to nekde nesakne
18 říj 2010, 20:06
Nééé, motor je čistej. Už jsem koukal několikrát. Kupuju do něj Midland 10W/40, ale teď nebyl, tak dostal krapet Castrólu
Spíš mě vaděj ty prognózy počasí.....
no, až to bude fakt na ustájení, tak ho rozeberu, vyčistím a tak.
27 říj 2010, 22:43
Konečně jsem našel to,co jsem hledal!Pro dlouhé zimní večery,italština snad nevadí.Ahoj.
Ten správný manuál
12 bře 2011, 16:23
Tak já se po zimě dva dny projedu a zase všechni v řiti. Včera najeto 50 km dneska 150km. Ventilátor spínal ještě dneska na začátku cesty, když jsem zastavil a něco fotil, a po přijetí domů už ne. Teplota šla do červenýho a když sem to zdech a otevřel chladič, tak trochu vody vyteklo, ale hned šla hladinka dolů. Sáhl jsem do hrdla a nezdálo se mi, že ta voda je horká, jen taková vlažná....na to, že to jako vařilo
Takže bude asi zavzdušněněj, jak sem to na podzim čistil a měnil kapalinu.
Pak mi taky začala skákat ručička tachometru po zastavení a při jízdě se mi vynulovalo počítadlo denních km a hodiny
Já už se z toho asi fakt po... 24.3. du na servis, to sem zvědavej, co mi řeknou a kolik budu platit
Jinak pocit z jízdy po zimě super, pár kamínků na silnici, takže žádná divočina, jelo se krásně, jen tyhle zjištění to zkazily.
15 bře 2011, 09:16
tak ja mam uz dve jizdy za sebou a vse v pohode..
nikdy problem s teplotou, zadne skakani tachometru, a nulovani uz vubec ne.. asi mam zachovaly kus a to mu pekne davam .)
15 bře 2011, 09:47
Jestli se k tomu dneska dostanu, tak vyměním opět chladící kapalinu. mám pocit, že posledně nevyteklo všechno a je to zase jakoby promíchané s tou srágorou, co tam byla. vyčistím expanzku a doliju to a odvzdušním. pak bych to projel a uvidím.
já mu dopřávám servis, dělám, co mu na očích vidím a stejně hov.o platný. to samý s autem /MB Vito/ a taky žere prachy i když stojí......
edit. 14.00h: kapalinu sem vylil, děsná špinavá břečka zase. vyplachoval sem chladič, dokud nepřestaly týct černý šupinky. Pak sem vyčistil expanzku a dolil novou nemrzku do chladiče až skoro k maximu v nádobce. Pak sem to nadláb a nechal odvzdušnit. Dolil sem chladič a ventilátor sepínal ještě před půlkou....
tak tohle sand už bude dobrý, nezdá se, že by to někde teklo, i víčko propouští do expanzky. Jak jsou nové hadičky, je to krásně vidět.
18 bře 2011, 10:51
myslim,ze by vetrnik nemel spinat pred pulkou, ale v hornich 3/4 .... budes mit spatny cidlo
18 bře 2011, 11:07
Me spina ve 3/4 a vypina se na polovine
mam stejnej motor