Aukjo
Hele kluci co se mi děje: nadlábnu ho, nechám vrkat a když se chci rozjet, tak zdechne. Při i nepatrným otočením plynu. Když nadlábnu a hned jedu, tak fajn, jenže na první křižovatce nebo při zastavení to na volnoběh vrká a při pootočení plynem to zdechne. Občas to jakoby "střelí" nebo jak to napsat, prdne do vejfuku. Jako když byla na fichtlovi pecka.
Napadl mě vzduchový filtr nebo svíčka, nevím, ještě sem na nic nekoukal. Mám tam dva roky svíčku Densi Iridium Power, nevím, jak teď vypadá.
Vzducháč sem na jaře preventivně "vyklepal" je tam asi rok. Benzín tam dávám od různejch pump. Mám tam i STP proti vodě v systému.
Co s tím? Ohřátej vypadá, že nezlobí.....
p.s. dělal sem v garáži dutiny na autě a ještě nějaký kraviny s olejem jak sem měl všude na podlaze mastný, tak sem přes to vytáhl ven skútra. No, to byla dneska cesta
Jaký máte svíčky? NGK DR8EA vs. Brisk BR12S? Kdy měníte?
Dovolil jsem si okopírovat ze stránek Skútry Malšice:
"NGK DR8EA zapalovací svíčka
Standartní zapalovací svíčka od předního výrobce NGK.Životnost svíčky je záviská typu paliva , stavu motoru, provozní doby a teploty motoru . U 4-taktních motorů nad 250 ccm je vhodné měnit svíčky po
6000 km . V menších objemech zvlášť u 2-taktů kolem 2500 km."
Překvapila mě ta životnost, já jí tam mám asi 10.000km, takže nejvyšší čas
Teď ani nevím, jestli je tam úzká nebo široká...