Já tam nabastlil plovák z majesty. Jen jsem musel napájet dráty (ná to jiný konektor) a pak naohýbal drát k plováku podle tvaru nádrže. Teď to ukazuje zhruba přesně a hlavně je to nesmrtelný, ne jako namotanej drát, co se přepiluje.
Že ti to nežere olej je divný /asi divná měrka
, mě to baští drahocenej Motax od Texaca jak protrhlý. Ale to jsou motory od Minarelli. V neděli jsem jel Tábor - Turnov a zpět. Najeto 401 km a dolejval jsme 2,5 deci. Je fakt, že předtím jsem delší dobu nekontroloval, ale žere ho to. Na tisíc tak tři deci.
Co mě dostává a nechápu je, že měním svíčku po 3.000 km, zhruba. Projevuje se to, že má prodlevu mezi ubráním plynu a přidáním, je tam jakoby mrtvý pole. Nevim, jak to nazvat, ale musím plynem dost otáčet. I chod je nepravidelnej. A to kupuju doporučenou NGK DR8EA nebo jsem vyzkoušel Brisk silver Racing. Fakt nechápu. Iridium Denso Power za pětibábu vydržela cirka 10.000km a pak to samý.
Jezdím za 4 litry. Je to dost. Ale zas nejvíc město, brzda plyn. Rozjezdy od semaforu a tak. Pohodová jízda na spotřebu okolo 80km/h se dá i za 3,15. Ale to by zase nesměli plechovkáři uhýbat, žeo. Pak zase točím heftem......
Ulamoval se mi drát od potkávacího světla. Nechápu, prostě se uklepal. A dostat se ke světlu je očistec. No svíčka je horší. Přečti si manuál, co všechno musíš sundat. Ale světla mám teď tak, že svítí jedno potkávací a obě dálkový, odpojil sem to.
Jinak je to mazel, slouží věrně. Dokáže jet tachometrových 160km/h - sviňák ale proměřuje, páč to je podle navi jen 139km/h. Musím koupit větší přední pneu.
Jinak mám MBK Kilibre 300, rok 04, ale to je asi to samý. Z poruch jen propálený těsnění pod hlavou (vyřešeno táborskou firmou na těsnění za asi 3 kila a Skútry Malšice-montáž) a ventilek karburátoru za 4 kila. Jinak běžná údržba.
S dojezdem to mám tak, že počítám s tím, že najedu asi 180 km a tankuju. Mám za to, že v manuálu je napsána nádrž na 8 litrů.
Kdyby něco, ptej se