Mám stejnou brašnu do tunelu na X-Maxu 400. Nevím jak je to u T-Maxu když se sedlo otevírá opačně, ale já mám ten popruh přivřený pod sedlem. Asi to ale není ani potřeba, protože brašna tam sedí opravdu pěkně a pevně. Jistota je ale jistota.. Nového T-Maxe bych si nechal líbit, ale s tou cenou to fakt přehnali. V ČR stojí ve verzi DX 355 tis. Kč..
No pod ten kryt na tankování mi to přišlo i logicke ale ten pásek je strašně dlouhý a dvojmo to nešlo zavřít. Pod sedlo se přiznám ze jsem to nezkusil. Chtěl jsem hlavně videt jak to tam sedi a myslím že guut. Příště to vyzkusim pořádně az pod sedlo. Musim ae podívat co mate přesně na mysli. Kuwa jak ja se těším že ae projedu
Vím, že výfuky děla aj borec u Rousínova, myslím, že se jmenuje Dworak, dělal me kdysi lauf na auto. Jde o to, že na to zřejmě nebudes mít homologaci a na každou technickou to budes muset vracet z5 a nemluve o tom, kdyby jsi jel třeba do rakouska, tam jsou na to háklivý
Kube250 píše:Hele kluci nepřemýšlel někdo z vas nad vyfuckem na zakazku? Třeba od http://www.rptuning.cz/ ??
Mám osobní zkušenost a zpracování není zdaleka tak pěkný, jako u zahraničních renomovaných výrobců a především jak píše Braun: RP není homologovanej a přitom cenově vychází jen o něco levnejš, takže se to vůbec nevyplatí.
Diky za radu. Ja právě pokokuju co a jak. Určitě chci vyfuk s homologaci. Žiju v zahraničí a nebudu riskovat problémy se zakonem. Jen se mi nechce jit do Akrapa bo ho ma skoro každý. Yamaha ho nabízí jako origo příslušenství. No ještě mam chvili čas se rozhodnout.
Čau chlapy. Napsal by mi tady někdo jaké jsou rozdíly mezi tmax 530 rok 2016-2017.V dizajnu, výkon atd:-)? A da se ještě sehnat 2016? No jestli se vyplatí jít do 2017 nebo 2016. Díky. Kdyby byl nějaký odkaz na srovnání rád si to přečtu.
Jakej je rozdíl??? Podívej se na obrázky... To ti snad musi byt jasny.... Po motorové stránce se nic nezměnilo od roku 2001. Popřípadě jestli povazujete za změnu 530 tak od 2012.... Znemy 2016 jsou akorát ve výbavě, Yamaha pochopila ze konkurence ma i výbavu tak tam dodělaly hefty, stelovaci plexo, tlumic a další kravinky
Honzzzíku:No,motorka z náloží nad 200 kg +nutná obsluha je při normálu,tj.žádný kravinky tak 4 litry.Zakroutíš heftem a jedeš třeba za sedm.Na bajkovi,kterej jede,nejezdíš kilem.Městem to bereš lážo plážo.Na pěkný štrece tomu dáš pěkný kule.A sorry,ale Majdou si dám občas biftek za necelý dvě kila.A bajka drtit na kile,no to si radši kup moped.Sorry.