Porad to bude Kymco a Tmax se dela od roku 2001 Japonci maji odladenej podvozek atd. A to nemluvim o kvalite zpracovani, urcite zkousi dohnat Tmaxe to chapu )
Ja neviem ako si stale mozte nahovorat ze yamaha ako znacka a vsetko ako kymco je ako dost pozadu. T max som sice nemal a ani nikto znamy , ale mal som yamahu majesty , mal som aj kymco downtown 300 a mal aj novy burgman 400. Teda ze by kymco bolo poruchovejsie alebo nekvalitne tak to ani nahodou. 2 roky garancky na kymcu sa vlastne nevyuzili a burgman napr. reklamaciu potreboval. Dokonca aj jedna zvolavacka na zapalovanie ci co to bolo. Moj prvy skuter bol kymco dink 150 dovezeny s 20 000km z italie a ja ho predaval s 40 000km bez jedneho servisu a bohvie ako taliani na nom jazdili predomnou. Mna napr kymco na ceste nikdy nenehalo a to som mal uz 3 skutre tejto znacky. Kup si kymco a potom treba hodnotit, mozno buded prekvapeny ze to neni vobec smejd. Nezastavam sa kymco momentalne ziadny skuter nemam len pisem moje skusenosti s K.
Spíš jde o to, že spousta lidí nechce riskovat a své peníze raději investuje do známých značek, které jsou v Evropě zavedené už několik desetiletí a jejichž kvalita je dlouhodobě prověřená. Japonský čtyřlístek, BMW a podobné značky z velkým Z byly v mém okolí synonymem kvality a spolehlivosti už před pětatřiceti lety, kdy jsem ještě řádil na jawáckém Mustangu a tento náskok se bude Kymcu v Evropě srovnávat stejně těžce jako naše platy se západními
Správně, konec KYMCO v tomto vláknu. Kopírování jim jde na jedničku a když něco sami vyvinou (MYROAD 700) a já na to pracně skoro našetřím, tak ti lumpové okopírují Tmaxe a skvělý křižník přestanou vyrábět Tak holt zůstaneme u Tmaxů a budeme to muset vydržet a doufat že za cenu někde okolo 400 000 tisíc nám do nových modelů taky dají digitální tacho a udělají něco s tím zadním odpružením, aby jsme byli blíž konkurenci a možná za příplateček el. plexi by taky neškodilo
Snaha se jim uprit neda. Otazkou je, jak to bude v praxi... Spolehlivost a funkcnost u japonske techniky je i dnes porad krapet dále.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000) bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000) bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000) nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Nepovedal by som ze 700 myroad nejede. Par videi na nete je a tu stovku do 8 sekund da a maximalka cca 180 km/h neni zly vysledok a hlavne ide o velky a pomerne tazky skuter a podla mna neni urceny na starty z miesta ale skor pohodlne ukrajovanie km na medzimeste a dialnicach. Ono z variatora asi nic extra uz nedokazu dostat, u najsilnejsich skutroch uz byva retaz , autom. prevodovka, taka gilera gp800 , aprilia srv 850 alebo honda integra 750 vsetko uz frci na retazi. Tieto stroje uz teda vykonovo su uplne niekde inde ako klassicke 500- 600 kove skutre.
Ta kymco ak550 bude vykonovo s t max530 podla mna skoro to iste
Zdarec, snad vše klapne a příští týden se zařadím mezi majitele tohoto úžasného stroje. Chtěl jsem se zeptat, jak velkej zadní kufr máte? přemýšlím nad Shad 42, jo a na kolik vyjde upevnovací sadana na nosič kufru? - hledal jsem a nenašel a nebo bez ceny.