Ono se to těžko popisuje, musíš se svést..! Co se týče mezi porovnání mezi skútry, tak Tmax jede daleko víc jak jednoválcoví pětihusy, i pocit, průběh a celkově to je úplně někde jinde. Porovnávám s BMW, to jede na zrychlení úplně stejně, stím rozdílem že jede ve dvou
. Když je v jednom tak mu ujedu tak akorát na prokluz spojky, pak de dopředu, a když se ten motor nadechne tak konec. S BMW mám na silnici stejnou maximálku plus mínus 180, ale zase on jel ve dvou, já jel ve dvou nevíc nějakejch 165. Porovnával jsem i s GP800, pominuli motor, tak je tam všechno špatně, podvozek hroznej, ve dvou to jede stejně jako Tmax v jednom. A neere trávu kolem silnice. Co se týče porovnání s motorkou... např. GS 500 E jede o maličko víc, V strom 650 jede i ve dvou daleko víc. Jel jsem na spoustu skůtru, BMW, Burák, Nexus atd... Nic se neovládalo tak jednoduše, hladce a s takovou přesností jako T-max. Tmax není tolik o motoru, jestli chceš raketu kup si něco jinýho, (BMW, GP, BG) ale výkon není vše je to i o tom podvozku, kterej bude pokaždé vyzdvihován.
Co se týče nákladů: Máš na opici musíš mít na banány. Tak bych to asi řekl. Řemen 3500, olej každých 5000km cca 1000kč, když do toho nebudeš budeš lít nějaký sraˇčky, a budeš měnit olej v filtrem. Spotřeba je přijatelná, ale záleží na stylu jízdy, já jezdím od 4,5 do 6,5... Tmax je na silnici silný, už jsem na něm pojel ne jednoho zmrzlináře, sranda vždy ale skončila na rovince
tam mi chybí koně. Porovnání s 530kou? nvm no... mě se na ni špatně sedí, má malinko nenší kufr, jinak samé plusy a zase plusy... Co se týče pohodlnosti... tak vyhrává samozřejmě BMW a BG, není to moc skútr na cestování. Ale nebojí se toho a zvládne to. S PCX nebudu porovnávat
, ale už mám taky na něm něco najeto.Tak a teď do mě