tomikm píše:TUNER píše:Nebavíme se tady o výdrži,ale o zrychlení
A nezkoušel jsi těžší válečky do toho Malosáckého jak by se to chovalo ?
čti pořádně, pár příspěvků zpátky píšu, že jsem měl v Malossim 15g a byl to děs. Strašně pomalý rozjezdy a bubnovalo to neskutečně. A to bubnování rozhodně není dobrý na silentbloky. I proto je můj názor, že rozjezdy by měly být ve vyšších otáčkách jak kvůli lepší akceleraci, tak i kvůli vibracím stroje a rozhodně jsou otáčky motoru konstatnější. Nemyslím si, že by v případě mého nastavení utrpěla životnost motoru. Rozhodně nemám rozjezdy jak závoďák.
Kolik otáček vám s origo variatorem točí motor při 100km/h? Mně mezi 4400 - 4500ot a spojka mi zabíra 2600 - 2800ot.
Myslím že čtu pořádně. Psal jsi o 15 gramech což je oproti 12 gramum MOC velkej skok. Reakce ale byla na Lucu,kterej má Malosáckej varec a pokud se mu zdá že moc točí,tak jsem se ho ptal jestli nezkoušel těžší válečky...nic víc nic míň
Pokud i těch 12g myslíš že je moc,tak je zkus odlehčit. Nebo z těch 15g který už nejspíš nepoužiješ udělat 3 ks 11g a 3 ks 10g a různě kombinovat s těma 12g a zkoušet co bude nejlepší. Na přesnou váhu pak můžeš doladit i ty ostatní a máš hned 2 sady s váhou jakou potřebuješ
ESO RIMER píše:Tak za prvé hranaté válečky nejsou žádnej zázrak teda né tak velkej jak by jste čekali a za druhé to že si tam dá nekdo sportovní variátor neznamená že životnost jde dolu. mam j-costu doma doladěnej a rozdíl je v rozjezdu a jiných otáčkách pod velkým plynem ale na druhou stranu když dám málo plynu jedu jako ze sérií pouze mám spojku poladěnou že mě zabírá při 3000tis.pod touto hranicí motor nemá palivo díky řídící jednotce a zbyteně se podtáčí a vybruje, jo a nevím jestli ta 150 se mnou držela krok
jo a dodatek máme tu 250 majesty a ta má muj bejvalej j-costa a do 100km/h jde vedle mě pak je znát větší krouták 400 a na rychlost ta 250 dělá 150 jako prd ( řídila to naše věruška a my ji sekundovali po dálnici)
O hranatejch válečkách jsem nic nepsal,nebo to je reakce na co ?
Ohledně variátoru to byla zase reakce na janona,kterej oponoval na to že výdrž s akcelerací a tedy vyšíma otáčkama úzce souvisí. Osobně si taky nemyslim že by byla životnost nějak měřitelně kratší,proto ve skútru mam co tam mam.....
S tou Majesty 250 a 150 km/h bych tolik nepřeháněl....nebo to je jen nějaká pseudo tacho hodnota ? Pseudotachohodnotu 150 mi to ukáže taky,ale nejsem blázen abych si myslel že to tolik skutečně jede.
janon : hodnoty dle tacha nebo dle GPS ? Jen aby bylo jasno jak na to koukat