Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
13 zář 2012, 09:33
Independent jsem rád že uvažuješ podobně jako já
Tuner : Předpokládám že tam chybu má... protože 150 by neměla mít šanci a ani by neměla kdyby si stouply vedle sebe oba dva a měli stav nové z fabriky. Ale u našich Italských Japonek s nezjistitelným náletem, je jasný že to chce údržbu.
13 zář 2012, 09:37
Independent píše:Za mě...pokud to dovolí peníze...jedinně originál a to všechno (Varec,spojka, válečky, řemen...)....Oni vědí proč to tam má být, motorka je pro to navržená a proto by měla i jet tak jak má...To že jsem si nechal nalepit nové obložení na spojku, to byla otázka peněz....nová spojka 5300, nové obložení 700....ale pořád je to originál
) ...i pružinky jsem dával originál...
Independent: Než si dal nové obložení a pružinky, netřepalo se ti při prudším rozjezdu ? Válečky mám nové origo, takže tím to nebude a variátor taky vypadá jak nový, nikde vydřené plošky... Radši už se ptám jak postížený, než abych zbytečně investoval.
Luca_69: s tou 150ccm jsem to myslel tak, že do rychlosti 40km/h mi stíhá, díky tomu kolik váží a že majesty do této rychlosti nějak zvlášt netáhne a pak té 150tce samozřejmě ujedu bez problému... Jinak jedinou neoriginální věcí je kontrastní pružina od Mallossi.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 09 kvě 2013, 04:16, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky nad sebou, které dělilo jen pár minut
13 zář 2012, 10:12
To Palič.....abych Ti rekl pravdu, moc prudsi rozjezdy nedelam...ale asi neco podobnyho mi to delalo...podivej se urcite na oblozeni, neveril jsem tomu, ale dela to opravdu hodne, kdyz je spatny nebo novy....Kdyz jsem Majdu koupil, jedna pruzinka byla vice vytahla nez ty zbyle dve, tim padem jedna pakna byla pekne ojeta a pri rozjezdech to bylo hodne znat....Vymenil jsem pruzinky a zlepsilo se to, ale porad to oblozeni bylo na nic...a posledni dobou uz ta jedna spatna pakna byla hoodne sjeta a kdyz jsem se rozjizdel, klepal se jak blazen, malem jsem z ni spadnoul
....ale ted po novem oblozeni, pohoda, jako kdyby vyjela z fabriky
13 zář 2012, 10:29
Díky moc za radu, obložení se mi zdálo v pořádku, ale asi se mi to fakt jenom zdálo... nejspíš to vyřeším jako ty.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 05 dub 2013, 13:53, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
13 zář 2012, 10:30
Sleduju tady tu diskuzi a jen podotknu, ze seriove nastaveni je odladeno na idealni !kompromis! ve vsech smerech (ekologie, spotreba, zivotnost jednotlivych dilu, otacky motoru atd.) Ty tuningove upravy se vetsinou soustredi jen na akceleraci a subjektivni vykon, uz dale neresi zivotnost, vydrz komponent, ekologii atd. Kazdemu vyhovuje neco jineho, ja treba projel Lucovu M400 s tuningovym varcem a ty zvysene otacky mi prijemne nebyly a ze by akcelerace byla nejak vyrazne lepsi, to se mi nezdalo, bylo to drive ve vyssich otackach a s tim souvisejici vyhody, ale zaroven i nevyhody. Zjednodusene receno, seriove nastaveni vydrzi nejdele, tuningove upravy o neco zlepsi treba akceleraci, ale jiz nevydrzi tolik a racing nastaveni to sice to natre vsem rozdilem 2 trid, ale vydrzi jen par zavodu a je zrale na GO motoru. Tady si kazdy musi ujasnit, co je jeho prioritou. U mne treba zvitezilo po zvazeni pro a proti seriove nastaveni.
Mimochodem: Porovnavat akceleraci SH 150 s M400 mi prijde dost na hlavu. Porovnavejte porovnatelne... Popravde na semaforech SH vyrazi se mnou stejne, mozna i lepe, ale po par metrech zacne vyrazne ztracet a o tom to je. Rozpohybovat hmotu o 220kg a o 130kg, je asi rozdil.
13 zář 2012, 11:26
To Palič :........podívej se na to obložení...já jsem ho měl sjeté do špičky a až jsem i klepal kovem o spojkový zvon...proste jak se rozepina spojka bere to oblozeni o spojkovy zvon pekne zkraje a to uz bylo uuuplne pryc....ted tam mam vsude poctive nove 4mm....jo a pokud bude oblozeni tak nejak ok, vse odmasti (zvon i oblozeni)...nejsem nejaky supertechnik, ale vim ze to muze take zpusobovat trochu toho drkotani....Varec proste se spojkou musi byt absolutne cisty, samozrejme v mezich
13 zář 2012, 11:37
Pořád má Majesty dvojnásobný výkon a takřka trojnásobný točivý moment,proto nevidim jediný důvod proč by měla být pomalejší. Poměr váha/výkon jasně hraje ku prospěchu Yamahy.....
Nejedná se o porovnání na závodech podle kategorií,tak je uplně jedno kdo na čem jede a pořád si myslim že je někde chyba pokud tomu do 40 km/h stačí 150ka a nebo soudruzi udělali opravdu někde chybu a to nastavení nebude zase tak kdo ví jaký ???
13 zář 2012, 11:58
Jo, jo to nastavení originálu bude špatný, když to vydrží těch Janonovejch 120 tis. km. Asi je důležitý pro koho je ten skútr vyrobený. A okavidně Majestry není na závody ale na poklidnou jízdu přes několik mnoho let a kilometrů. Zato treba T-max .... tam je cílená skupina někde jinde.
Jak říkám kdybych mohl vzdám se "rychlého varce" výměnou za originální "pomalý".
Co člověk to názor.. ale o tom to je. Máš recht že sportovnějším náturám Majesty přijde poněkud "klidná".
13 zář 2012, 12:18
Nebavíme se tady o výdrži,ale o zrychlení
A nezkoušel jsi těžší válečky do toho Malosáckého jak by se to chovalo ?
13 zář 2012, 12:31
Nezkoušel.. zatím mám orig válečky co k tomu dali.
13 zář 2012, 13:50
Hranaté valčeky Dr Pulley ste neskúšali nikto?
13 zář 2012, 16:26
TUNER píše:Nebavíme se tady o výdrži,ale o zrychlení ...
Jenomze to s tim uzce souvisi...
13 zář 2012, 17:37
Jak pro koho....
Drtivá většina lidí nenajede na jednom skútru to co ty a raději budou mít živější stroj s řekněme když to hodně přeženu,o třetinu nižší životností,kterou stejně za dobu co skútra budou mít taky nenajedou .... A nemyslim si že by se životnost komponent nějak rapidně snižovala. Vždyť jde jen o rozjezd a to je pár vteřin kdy se lépe využije potenciál motoru.
Pokud to vemu ohledně spotřeby,tak jsem taky myslel po montáži J.Costy,že díky vyším otáčkam při rozjezdech to bude víc papkat.......ale světe div se,ono nic. Zřejmě to pak kompenzujou nižší otáčky při ustálené rychlosti,oproti originálu.....to jen příklad na své 250ce...Majesty 400 nemám,abych mohl chování objektivně posoudit,ale předpokládám,že to bude podobné.
13 zář 2012, 18:02
Mám pocit, že Honza (Janon) nic nechce nějak přehnaně šetřit. Šetřílků tady je habakuk, ale Honza to nebude
S Pulejema jsme už trošku laborovali a dva stejné skutry dělalai trošku odlišné věci i se stejnýma hmotnostma. Takže těžko radit, ale otáčky v rozjezdu opravdu vyšší byly vždy.
Je tady asi víc experimentátorů, kteří mají do toho hodně co mluvit, tak já šoupu nohama ma ma ma