od janon » 13 zář 2012, 10:30
Sleduju tady tu diskuzi a jen podotknu, ze seriove nastaveni je odladeno na idealni !kompromis! ve vsech smerech (ekologie, spotreba, zivotnost jednotlivych dilu, otacky motoru atd.) Ty tuningove upravy se vetsinou soustredi jen na akceleraci a subjektivni vykon, uz dale neresi zivotnost, vydrz komponent, ekologii atd. Kazdemu vyhovuje neco jineho, ja treba projel Lucovu M400 s tuningovym varcem a ty zvysene otacky mi prijemne nebyly a ze by akcelerace byla nejak vyrazne lepsi, to se mi nezdalo, bylo to drive ve vyssich otackach a s tim souvisejici vyhody, ale zaroven i nevyhody. Zjednodusene receno, seriove nastaveni vydrzi nejdele, tuningove upravy o neco zlepsi treba akceleraci, ale jiz nevydrzi tolik a racing nastaveni to sice to natre vsem rozdilem 2 trid, ale vydrzi jen par zavodu a je zrale na GO motoru. Tady si kazdy musi ujasnit, co je jeho prioritou. U mne treba zvitezilo po zvazeni pro a proti seriove nastaveni.
Mimochodem: Porovnavat akceleraci SH 150 s M400 mi prijde dost na hlavu. Porovnavejte porovnatelne... Popravde na semaforech SH vyrazi se mnou stejne, mozna i lepe, ale po par metrech zacne vyrazne ztracet a o tom to je. Rozpohybovat hmotu o 220kg a o 130kg, je asi rozdil.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)