Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
05 zář 2012, 20:49
Taktéž patřím mezi Multivaraky a rovněž nevím jak se chova originál. Můj subjektivní pocit je, ze motka jede jak z praku, ale v originálu pojede asi taky super, jen tam mám valečky naprd (asi), jsou tam 14g a pry by mely byt spis 12 g pro Multivar? No nic zhrbolati se a pudou. Jo a ještě tam mám Malossi spojku (na zadní se nezveda):-).
Z jinýho soudku, něco k vidlim ? (olej a jeho výměna, množství, jake označeni, rozborka-zborka, jestli měnit i gufera, když nikde nic neteče atd.) Vidličky se zdají nejaký mekkoučký a vrzou.
Pls a ještě nemáte nekdo rozměry těch gufer (hřídel z motoru, hřídel u sekundárního převodu)
05 zář 2012, 21:16
hradecak: mám Malossi, když jsem Mařenu koupil, byly tam válečky 15g a jízda děs, absolutně bez akcelerace. Dal jsem tedy 12g a je to poooodstatně lepší, ale něco málo tomu ještě chybí. Holt JCosta to nikdy nebude. Nebo vyndej polovinu 15g válečků a uvidíš, jak to s tím bude hejbat
06 zář 2012, 06:48
tomikm: no prave, ja mam ted 15g a pripada mi, ze to nejde do tech spravnejch otacek. Jo, kdyz majdu vemu na rozjezd poradne, tak toci odpocatku neco pres 5000 rpm a zrychluje krasne. Ale pokud pridavam plyn hodne pozvolna, tak to toci rekneme necele 3000 rpm, a motor u toho pekne bubnuje. Zlepsily se u tech 12ti gramovych valecku i otacky pri rozjezdech?
06 zář 2012, 15:21
ElTorpedo: Dam svou zkusenost, menil jsem v 60t km olej ve vidlicich a take nic nikde neteklo, nekrouzkovalo. tak jsem naivne a z pohodli vymenil pouze olej a po 3 mesicich zacaůy vidle prosakovat-tect. Takze ja doporucuji menit olej i gufera. Za tu dvoji praci A tech par stovek to stoji a mas pak hlavne na dlouho pokoj a nemusis se v tom vrtat. Za mne menit vse.
06 zář 2012, 15:50
Souhlas menit vse, TheWitch mel stejny problem jako Janon.
06 zář 2012, 19:51
Lidi zkuste nekdo ten servis vidlice rozebrat podrobněji, je třeba nejaký přípravek, množství oleje atd.
06 zář 2012, 20:16
potrebuješ 19 klíč hexa na sundání horního víčka
myslím že pak 17 oříšek na vysunutí samotných trubek z bejlí
a pak se to dlouhý téčko aby jsi mohl v pohodě povolit šroub na spodku tlumičů (nevím co je to zač ten na spodku)
dal nevím páč jsem ještě nenašel odvahu a tlumiče mi netečou a olej tam mám
Fork oil
Recommended oil Fork oil 10 W or equivalent ----
Quantity (each front fork leg) 0.298 L (0.262 Imp qt, 0.315 US qt) ----
Level (from the top of the inner
tube, with the inner tube fully compressed,
and without the fork
spring)
88 mm (3.46 in)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
06 zář 2012, 21:22
Dík;-)
06 zář 2012, 21:25
hradecak píše:tomikm: no prave, ja mam ted 15g a pripada mi, ze to nejde do tech spravnejch otacek. Jo, kdyz majdu vemu na rozjezd poradne, tak toci odpocatku neco pres 5000 rpm a zrychluje krasne. Ale pokud pridavam plyn hodne pozvolna, tak to toci rekneme necele 3000 rpm, a motor u toho pekne bubnuje. Zlepsily se u tech 12ti gramovych valecku i otacky pri rozjezdech?
jo zlepšily se rozjezdový otáčky. Předpokládám, že jsi z J.Hradce, tak jestli chceš, můžeme se o víkendu někde sjet, pokecat a ukážu ti, jak to s 12g jede. Jsem z Tábora.
08 zář 2012, 12:22
měl bych dotaz ohledně zahřívání motoru,dneska venku 21 stupňů, po cca 6ti km teprve první čárka na teploměru a do půlky jsem se dostal za další 3 km. jen mi to tak vrtá hlavou, otec má suzuki v-strom 650 a po cca 3 km teploměr přesně na půlce a tam už se drží celou jízdu.
08 zář 2012, 12:30
že by termostat ?
09 zář 2012, 01:02
tomas-x píše:měl bych dotaz ohledně zahřívání motoru,dneska venku 21 stupňů, po cca 6ti km teprve první čárka na teploměru a do půlky jsem se dostal za další 3 km. jen mi to tak vrtá hlavou, otec má suzuki v-strom 650 a po cca 3 km teploměr přesně na půlce a tam už se drží celou jízdu.
nápodobně u mně. Hodně záleží na režimu jízdy. Jestli jsi jel piánko po rovině nebo z kopce, tak je to normal. Jestli jsi jel pod plynem, tak je někde chyba.
09 zář 2012, 12:50
presne jak rika tomikm. Pokud jedu hodne volnou jizdu prevazne z kopce, tak chvilku trva, nez se motor zahreje. Pokud trochu vic vemu za plyn, tak teplota je nahore hned. Je to logicke...
09 zář 2012, 14:44
tomikm píše:tomas-x píše:měl bych dotaz ohledně zahřívání motoru,dneska venku 21 stupňů, po cca 6ti km teprve první čárka na teploměru a do půlky jsem se dostal za další 3 km. jen mi to tak vrtá hlavou, otec má suzuki v-strom 650 a po cca 3 km teploměr přesně na půlce a tam už se drží celou jízdu.
nápodobně u mně. Hodně záleží na režimu jízdy. Jestli jsi jel piánko po rovině nebo z kopce, tak je to normal. Jestli jsi jel pod plynem, tak je někde chyba.
tak je pravda,že celou popisovanou trasu to bylo po rovince, z toho cca 50% je dědina takže max 60 km/h. no asi to teda má tak být.
09 zář 2012, 20:50
Normalni!