od hradecak » 05 zář 2012, 11:35
tak jasny, ze to nervu hned za studena. Ani by to neslo. Kdyz jsem majdu zastudena nastartoval a pokousel jsem se hned rozjet, tak chcipla. Kdyz jsem se o to pokousel po pul minute az minute, tak sice jela ale nebyla to zadna slava... No a pokud ji necham klapat 5 minut, tak uz je to ok. Spis si myslim, ze pri studenem motoru bude ta smes asi bohatejsi, nez by mela bejt. Samotny nastartovani a drzeni volnobehu probehne ok. Jak uz tu nekdo psal, pokud pockam do te doby, nez majde klesnou otacky na standardnich 1400rpm, tak je to v pohode. Uvidim no, budu to jeste pozorovat, kazdopadne jsem rad, ze mi v servisu vyloucili vaznejsi poruchy jako vadny vstrik atd. Pokud si na to nejak nezvyknu nebo to bude horsi, dojedu do yamahy na serizeni... Nebo leda jeste ty kody, jestli to k necemu pomuze...
Tak po par dnech jsem najel na skutru 230Km a z plne nadrze mam necelou pulku. Jezda v 80ti procentech ve dvou, zezacatku ostrejsi, pote takova normalni. Takze se spotrebou to zatim nevypada zle. Problemy s rozjizdenim za studena ted neresim, skutra necham vzdy zahrat a pak je to ok. Mel bych na vas zase par dotazu. Zajima me, jakou gramaz valecku do variatoru pouzivate. Vcera jsem pri ceste do Ceskych Budejovic bohuzel narazil na kolonu aut, ktere opousteli mistni veletrh (Zeme Zivitelka). Nekolik kilometru to bylo popojizdeni v prumeru rychlosti 20-30kmh. Nevim jak u vas, ale mej majde se tahle rychlost moc nelibi, otacky kolisaly mezy 2200 a 2500 rpm a obecne znamo jest, ze na velkoobjemovy jednovalce jsou tyto otacky dosti nizke. Takze chod je pak pomerne ucukany a nejisty. Proto se ptam ohledne valecku, jestli by nepomohlo dat o neco lehci aby se tim zvysili otacky. A pak se chci zeptat na variator malossi multivar. Je to opravdu tak velky rozdil oproti seriovce, jak se hodne na internetu pise? Diky za odpovedi.