Yamaha Majesty 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod hradecak » 03 zář 2012, 13:57

Luca: Dobry o tom vedet. Diky moc. Nejdriv to zkusim nejak poresit a kdyby se to sra...., tak bych se ti ozval :-). Snad to ale nebude tak horky ;-)
Uživatelský avatar
hradecak

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 61
Registrován: 13 srp 2012, 08:31
Bydliště: jížní Čechy
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 (2004)
Tuning / úpravy: stock

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Independent » 03 zář 2012, 14:02

To Hradecak : http://aditiva.heureka.cz/stp-fuel-injector-cleaner/
ne ze to tam leju jak o zavod, dal jsem tam jednou a fakt si myslim, ze je to lepsi.....Zkus to a uvidis...
Pohodička, relax a k tomu 3,7 l / 100 km
Uživatelský avatar
Independent

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 18 čer 2012, 14:17
Bydliště: Litoměřice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 r.v.2004

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod saimon1 » 03 zář 2012, 14:03

Luca sem dal ale článek o automobilu, jak se zahřívá :D
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Luca_69 » 03 zář 2012, 14:10

Saimon : Nemám pocit že by pro motorku a auto platily jiné fyzikální zákony :D
Honda SH 300
Zontes 350E
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2146
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda SH 300 + Zontes 350E
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod saimon1 » 03 zář 2012, 14:41

Né každý motor to snáší aby jel hned bez chcípnutí :) :wink:
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 dub 2013, 13:37, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Dom999 » 03 zář 2012, 16:13

no tak to zase nejni tak uplně pravda třeba u wanklova motoru je to zase naopak ten musíš nechat ohřát na volnoběh a to klidně i 5min.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod hradecak » 03 zář 2012, 18:05

Tak jsem se ptal v servisu a potvrdili mi, co jsem si myslel. Prej to dela hodne skutru a je to jen v bohatosti smesi. V yamaze to pomoci diagnostiky dokazou menit, takze bud si na to clovek musi zvyknout nebo to nechat poladit v ofiko servisu.
Uživatelský avatar
hradecak

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 61
Registrován: 13 srp 2012, 08:31
Bydliště: jížní Čechy
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 (2004)
Tuning / úpravy: stock

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Luca_69 » 03 zář 2012, 18:13

v každém případe jsou kody a jejich nastavení pro řídící jednotku na webu.. myslím že jsem to zahlédl u italů juknu na to .
Honda SH 300
Zontes 350E
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2146
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda SH 300 + Zontes 350E
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod tomikm » 03 zář 2012, 20:01

hradecak píše:Tak jsem se ptal v servisu a potvrdili mi, co jsem si myslel. Prej to dela hodne skutru a je to jen v bohatosti smesi. V yamaze to pomoci diagnostiky dokazou menit, takze bud si na to clovek musi zvyknout nebo to nechat poladit v ofiko servisu.

mně to necuká ani trošíčku, jde jak švýcary. Nejspíš máš při studeném motor moc bohatou směs a dusí se to a nebo naopak, při studeném motoru by měla být směs bohatší a tobě se neobohatí. Řekl bych, že nastavení přes kody budeš mít v pořádku, spíš to bude v tom nastavení bohatosti v závislosti na teplotě vody. S kody ti poradí Eso-Rimer, napiš mu SZ.

Rozhodně je pro motor lepší ho nechat chvilinku ohřívat a pak jet volně a postupně s ohřívajícím motorem přidávat, než to vzít při studeném motoru u držky. Rozjed se, jed volně, koukej na teploměr, až rafička povyleze do 1. polohy , tak můžeš přidat - ale opatrně a stále pozvolně. Pokud za to bude někdo brát naplno od studeného motoru, tak tu budeme mít další zadřenej píst.
tomikm

250+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 278
Registrován: 07 črc 2012, 16:14
Bydliště: Tábor

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod hradecak » 05 zář 2012, 11:35

tak jasny, ze to nervu hned za studena. Ani by to neslo. Kdyz jsem majdu zastudena nastartoval a pokousel jsem se hned rozjet, tak chcipla. Kdyz jsem se o to pokousel po pul minute az minute, tak sice jela ale nebyla to zadna slava... No a pokud ji necham klapat 5 minut, tak uz je to ok. Spis si myslim, ze pri studenem motoru bude ta smes asi bohatejsi, nez by mela bejt. Samotny nastartovani a drzeni volnobehu probehne ok. Jak uz tu nekdo psal, pokud pockam do te doby, nez majde klesnou otacky na standardnich 1400rpm, tak je to v pohode. Uvidim no, budu to jeste pozorovat, kazdopadne jsem rad, ze mi v servisu vyloucili vaznejsi poruchy jako vadny vstrik atd. Pokud si na to nejak nezvyknu nebo to bude horsi, dojedu do yamahy na serizeni... Nebo leda jeste ty kody, jestli to k necemu pomuze...

Tak po par dnech jsem najel na skutru 230Km a z plne nadrze mam necelou pulku. Jezda v 80ti procentech ve dvou, zezacatku ostrejsi, pote takova normalni. Takze se spotrebou to zatim nevypada zle. Problemy s rozjizdenim za studena ted neresim, skutra necham vzdy zahrat a pak je to ok. Mel bych na vas zase par dotazu. Zajima me, jakou gramaz valecku do variatoru pouzivate. Vcera jsem pri ceste do Ceskych Budejovic bohuzel narazil na kolonu aut, ktere opousteli mistni veletrh (Zeme Zivitelka). Nekolik kilometru to bylo popojizdeni v prumeru rychlosti 20-30kmh. Nevim jak u vas, ale mej majde se tahle rychlost moc nelibi, otacky kolisaly mezy 2200 a 2500 rpm a obecne znamo jest, ze na velkoobjemovy jednovalce jsou tyto otacky dosti nizke. Takze chod je pak pomerne ucukany a nejisty. Proto se ptam ohledne valecku, jestli by nepomohlo dat o neco lehci aby se tim zvysili otacky. A pak se chci zeptat na variator malossi multivar. Je to opravdu tak velky rozdil oproti seriovce, jak se hodne na internetu pise? Diky za odpovedi.
Uživatelský avatar
hradecak

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 61
Registrován: 13 srp 2012, 08:31
Bydliště: jížní Čechy
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 (2004)
Tuning / úpravy: stock

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Luca_69 » 05 zář 2012, 12:12

hradečak klidně ti malossi varec půjčím.
Honda SH 300
Zontes 350E
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2146
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda SH 300 + Zontes 350E
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod hradecak » 05 zář 2012, 12:42

A vy, co jste upgradovali na malossi multivar, jaky mate na to nazor?
Uživatelský avatar
hradecak

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 61
Registrován: 13 srp 2012, 08:31
Bydliště: jížní Čechy
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 (2004)
Tuning / úpravy: stock

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod Luca_69 » 05 zář 2012, 12:50

já mít orig variátor tak si ho nechám.. mám jen jeden malossi a jeden polini. Polini je fakt spíš závodní, malosi je klidnější.. ale neznám chování originálního varce. A kupovat ho novej nebudu.
Honda SH 300
Zontes 350E
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2146
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda SH 300 + Zontes 350E
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod janon » 05 zář 2012, 15:25

Davam original valecky, ale gramaz ti nepovim.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Yamaha Majesty 400

Příspěvekod krpi » 05 zář 2012, 15:58

Kdybych měnil tak jdu do jcosta. Nemám zkušenost s malossi ale bude velmi podobny originálu-stejný systém.
Uživatelský avatar
krpi

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 17 bře 2009, 21:19
Bydliště: Česká Třebová
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 r.v. 06
Tuning / úpravy: zatím vše série

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků

cron